محمد صفری :
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌شمالی گفت: سه بانوی خیر استان نیز طی سال جاری اقدام به اهدای سه فقره ملک برای بازسازی عتبات عالیات کردند.
کد خبر: ۳۱۷۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ 24 October 2016
به گزارش خبرنگار تابناک خراسان شمالی محمد صفری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از زمان تشکیل ستاد عتبات عالیات در این استان تاکنون 40 میلیارد ریال پول نقد و بیش از سه کیلوگرم طلا جمع آوری شده است.
وی با بیان اینکه ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا(س) در حرم امام علی (ع) یکی از پروژه‌هایی است که در حال اجراست، گفت: برای ساخت این پروژه شش هکتار زمین اختصاص یافته است که بخشی از این پروژه در زمان میلاد این بانوی بزرگوار و روز عید غدیر خم افتتاح شد.
صفری با اشاره به اینکه طبق تعهد انجام شده باید طی سال جاری 10 میلیارد ریال کمک مردمی در این استان برای بازسازی عتبات عالیات جمع آوری شود افزود: علاوه بر وجوه نقدی، مقدار 230 گرم طلا نیز جمع آوری شده است.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌شمالی تطویل گنبد حرم امام حسین(ع) را از دیگر پروژه‌هایی بیان کرد که در عتبات عالیات در حال انجام است.
صفری افزود: در این گنبد بیش از 20 هزار خشت طلا بکار برده می‌شود که قیمت هر خشت حدود 21 میلیون ریال است و هم اکنون توسط هم استانی ها حدود 10 خشت طلا برای این مکان ساخته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار