کاش آن شب آقایان آن صحنه ها را می دیدند
برخی از شهروندان از جولان اراذل و اوباش در پارک باباامان بجنورد گلایه کردند و گفتند اگر قرار نیست شرایط لازم برای حضور خانواده ها در این پارک به ویژه شب های پنجشنبه و جمعه برقرار شود بهتر است شرایط تغییر کند.
کد خبر: ۳۱۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۸ 25 October 2016
برخی از شهروندان از جولان اراذل و اوباش در پارک باباامان بجنورد گلایه کردند و گفتند اگر قرار نیست شرایط لازم برای حضور خانواده ها در این پارک به ویژه شب های پنجشنبه و  جمعه برقرار شود بهتر است شرایط تغییر کند.
گزارش خبرنگار ما از پارک بابا امان از جمعه شبی که گذشت حاکی از جولان برخی خودروهای گران قیمت و همچنین استفاده فراوان برخی جوانان از قلیان در این پارک بود. 
بر اساس مشاهدات خبرنگار ما حدود ساعت 21 جمعه شب چند جوان در این پارک شروع به عربده کشی کردند و پس از سوار شدن به خودرو با انجام حرکات غیر متعارف باعث ایجاد مزاحمت برای مردم شدند. 
یکی از شهروندان در این هنگام با گلایه از نبود نظارت لازم بر این پارک به خبرنگار ما گفت: همان طوری که دیدید چند نفر با حرکات غیر متعارف خود هر کاری که دوست داشتند کردند اما کسی نبود که با آنان برخورد کند.
 «حصاری» افزود: پارک های باباامان و بش قارداش تنها مکان های خوب تفریحی بجنورد هستند اما اگر این روند ادامه داشته باشد خانواده ها باید دیگر قید حضور در بابا امان را بزنند. 
یکی دیگر از شهروندان نیز با اشاره به دور دور کردن خودروها در پارک ها به ویژه خودروهای گران قیمت در این پارک گفت: با تقاضای خانواده ام پذیرفتم که به این پارک بیاییم اما با دیدن این صحنه ها نه تنها حال و هوای من عوض نشد بلکه هم اکنون از بی توجهی مسئولان به اصلی ترین پارک تفریحی شهر دلم گرفت. 
«منوچهری» افزود: با توجه به شرایط این پارک در جمعه شب ها مسئولان باید به فکر تأمین امنیت کافی این پارک باشند. «جسمی» یکی دیگر از حاضران در پارک نیز به دود زیادی که در پارک پیچیده و به جای هوای تازه دود و انواع طعم قلیان وارد ریه انسان می شود اشاره و بیان کرد: ما برای استشمام هوای تازه به این پارک آمده ایم اما دود قلیان خوردیم. 
یکی از شهروندان نیز که تازه با خانواده اش وارد پارک می شود بلافاصله تصمیم به خروج می گیرد. 
وی در این باره اظهار داشت: با خانواده تصمیم گرفتیم امشب برای گردش به این پارک بیاییم. ابتدا تصمیم گرفتیم که به کنار چشمه برویم اما با توجه به تاریکی آن جا و همچنین تکمیل نشدن ساخت و ساز شهرداری در آن قسمت تصمیم گرفتیم به سمت چپ پارک بیاییم اما با دیدن این همه جوانی که دور هم مشغول مصرف دخانیات یا با خودرویشان مشغول دور زدن و چشم چرانی هستند قید گردش در پارک را زدیم و می خواهیم به خانه برگردیم. 
وی از  بی توجهی مسئولان به این پارک گلایه کرد. 
با توجه به صحبت های این شهروند به قسمت راست پارک رفتم که بر خلاف ازدحام سمت چپ، سمت راست پارک و در محدوده چشمه باباامان تعداد اندکی حضور داشتند. 
وقتی این موضوع را با یکی از شهروندان مطرح کردم «محمدی» در پاسخ گفت: از حدود یک سال گذشته که شهرداری طرح هایش را برای این قسمت آغاز کرده هنوز بازسازی آن پایان نیافته است و به همین دلیل شهروندان رغبتی برای حضور در این قسمت ندارند. 
از طرفی اگر نگاهی به این قسمت بیندازید متوجه تاریکی زیاد آن می شوید و به همین دلیل خانواده ها تمایلی برای حضور در این قسمت ندارند و اگر بخواهند از فضای پارک در شب استفاده کنند باید به سمت چپ بروند. 
موقع بازگشت از پارک دوباره نگاهی به انبوه جوانانی انداختم که در محدوده پارک مشغول کشیدن قلیان  و عده ای نیز در داخل خودروهای شان مشغول مصرف سیگار بودند. 
دوباره نگاهی به اطراف انداختم اما با گذشت یک ساعت از حضورم تنها مردم عادی را دیدم و انگار نه انگار که این محیط نیازمند نظارت لازم برای پیشگیری از بروز حوادث مختلف است./روزنامه خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار