در پي از رده خارج شدن كارتهاي تلفن همگاني
رئيس مركز تلفن امام علي (ع) بجنورد گفت: به دنبال از رده خارج شدن كارتهاي تلفن همگاني و به منظور رفع نياز متقاضيان استفاده از اين سرويس،سيستم هوشمند تلفن همگاني در خراسان شمالي راه اندازي شد.
کد خبر: ۳۳۳۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 23 November 2016
محمد زاهدي در گفت و گو با خبرنگار تابناک خراسان شمالی با بيان اين مطلب خاطر نشان كرد:با راه اندازي سيستم هوشمند تلفن همگاني ديگر مشتركين نياز به كارتهاي تلفن همگاني قديمي نداشته و با تهيه كارتهاي هوشمند ميتوانند از اين سرويس بهره مند شوند.
وي تصريح كرد: در حال حاضر مخابرات خراسان شمالي به عنوان يكي از استانهاي پيشرو در زمينه عملياتي سازي اين طرح بوده و در راستاي نياز متقاضيان و شهروندان بويژه در مراكز خاص از جمله زندانها و پادگانهاي نظامي با تهيه كارتهاي هوشمند مشكلات ناشي از نبود كارت تلفن را مرتفع نموده است.
زاهدي افزود : سرويسهاي تلفن همگاني هوشمند در مراكز حساس از جمله زندانها به گونه اي طراحي شده تا مسائل امنيتي آن به طور كامل رعايت شود.


وي با اشاره به نشست مشترك مدير كل زندانهاي خراسان شمالي و مدير مخابرات منطقه استان  خاطر نشان كرد: اين سرويس به صورت پايلوت در زندان بجنورد به بهره برداري رسيده است و به زودي با  چاپ بالغ بر 100 هزار كارت جديد هوشمند در سراسر استان اجرايي خواهد شد.
وي در خصوص نحوه تهيه و استفاده اين كارتها گفت:كارتهاي فوق با اعتبار مشخص و داراي نام كاربري و رمز عبور بوده و مشتركين جهت برقراري تماس از طريق اين كارتها مي بايست ابتدا شماره 3888 را شماره گيري و سپس شماره كارت را وارد سيستم نموده و با ثبت
نام كاربري و رمز عبور مندرج بر روي كارت ، تماس خود را با شماره تلفن مورد نظر برقرار نمايند.
وي تصريح كرد: در مرحله اول توليد ، شارژ اوليه هر يك از اين كارتها به مبلغ 50 هزار ريال مي باشد و شبكه گسترده اي جهت توزيع آن در نظر گرفته خواهد شد كه بزودي به اطلاع مشتركين خواهد رسيد.
لازم به ذكر است: هزينه تماس با شماره 3888 كاملا رايگان بوده و هزينه مكالمه با هر يك از شماره تلفنهاي مورد نظر مشتركين از شارژ كارت كاسته مي شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
از کجا باید خریداری کرد لطفا ادرس چیزی بدین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار