برات سلیمی :
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌شمالی ایتام تحت پوشش این نهاد در استان را چهار هزار و ۴۰۴ نفر برشمرد و گفت: سه هزار و ۲۷۰ نفر از این ایتام کمتر از ۱۸ سال و مابقی بالای ۱۸ سال هستند.
کد خبر: ۳۳۴۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴ 26 November 2016
برات سلیمی در گفت و گو با خبرنگار تابناک خراسان شمالی افزود: هم اکنون بیش از ۱۶ هزار و ۴۳۵ حامی در طرح اکرام ایتام با کمیته امداد خراسان‌شمالی همکاری دارند که حدود ۱۰ هزار نفر آنان غیر بومی هستند.
وی گفت: باتوجه به نیاز بالای ایتام بیش از ۱۸ سال که بیشتر شامل دختران در آستانه ازدواج، دانشجویان و جوانان در انتظار یک شغل می‌شوند، لازم است خیران و حامیان در کمک‌های خود توجه بیشتری به این مهم کنند.
سلیمی با بیان اینکه از مجموع ایتام تحت پوشش این نهاد حدود ۲۰۰ نفر تاکنون هیچ حامی ندارند، خاطر نشان کرد: بیش از  ۱۹۲ نفر آن‌ها بالای ۱۸ سال هستند.
وی عنوان کرد: از مجموع هفت هزار و ۹۲۳ نفر از حامیان در بخش ارگان‌های دولتی دو هزار و ۷۶۵ حامی فرهنگی، ۱۴۵حامی از مجموعه کمیته امداد، ۵۰۰ حامی نظامی و چهار هزار و ۵۱۳ نفر در سایر ارگان‌ها با کمیته امداد همکاری دارند.
وی افزود: در بخش غیردولتی دو هزار و ۲۷۲ نفر از کارمندان غیردولتی، ۶۱۷ نفر از پزشکان، ۴۷۲ نفر از اساتید دانشگاه، یک هزار و۱۱۰ نفر از اصناف، ۲۷۶ نفر از کارگران، یک هزار و ۵۳۵ نفر از زنان خانه دار و دو هزار و ۲۲۷ نفر از سایر اقشار حمایت از یتیمان استان را بر عهده دارند.
سلیمی یادآورشد: در این میان ۲۸ حامی استان از ۲۱ یتیم به بالا، ۸۰ حامی از ۱۱ تا ۲۰ یتیم، ۳۲۰ حامی از شش تا ۱۰ یتیم، یک هزار و ۲۰۰ حامی از چهار تا پنج یتیم، چهار هزار و ۵۹۵ حامی از دو تا سه یتیم و ۱۰ هزار و ۲۳۶ حامی یک یتیم را تحت حمایت خود قرار داده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار