علی گودرزی :
مدیرعامل سازمان آتش نشانی بجنورد گفت: مرکز استان همچنان در انتظار خودروی نردبان آتش نشانی است.
کد خبر: ۳۳۷۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹ 03 December 2016
علی گودرزی در گفت و گو با خبرنگار تابناک خراسان شمالی اظهار داشت: بر اساس قول های داده شده، مقرر بود ۱۲ دستگاه خودروی نردبان آتش نشانی از طرف وزارت کشور تهیه و در میان شهرهای کشور توزیع شود اما این امر محقق نشد.
وی افزود: سهم بجنورد از این خودروها، یک دستگاه خودروی نردبان برای اطفای حریق در ساختمان های مرتفع است اما با گذشت دو سال، هنوز خبری از خرید و تامین این تجهیزات نیست.
وی با بیان اینکه خرید هر دستگاه خودروی نردبان آتش نشانی پنج میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد اظهار داشت: تامین این رقم از عهده شهرداری خارج است و نیاز به وجود این خودرو یکی از نیازهای اورژانسی و اساسی در آتش نشانی بجنورد است.
وی خاطرنشان کرد: شهر بجنورد هنوز یک دستگاه خودروی نردبان ندارد و این امر یکی از دغدغه ها و چالش های ما در امدادرسانی و خدمات رسانی به هنگام حادثه ها است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی بجنورد در بخش دیگر سخنان خود کمبود نیرو را از دیگر دغدغه ها و چالش ها عنوان و خاطرنشان کرد: آتش نشانی بجنورد تنها با 92نفر آتش نشان به مردم خدمات رسانی می کند و این تعداد نیرو به هیچ عنوان تناسبی با جمعیت مرکز استان ندارد.
گودرزی تاکید کرد: شمار نیروی آتش نشان در مرکز استان ۵۰ درصد کمتر از تعداد مورد نیاز است و با توجه به افزایش شمار ایستگاه های آتش نشانی، نیاز است تا نیروی آتش نشان بیشتری به کار گرفته شود.
وی گفت: اکنون چهار ایستگاه آتش نشانی در شهر بجنورد در حال فعالیت است و به زودی عملیات اجرای یک ایستگاه آتش نشانی دیگر آغاز می شود.
وی تصریح کرد: کلنگ ساخت ایستگاه آتش نشانی شهرک فرهنگیان تا دهه فجر امسال بر زمین زده می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار