علی فیروزنیا :
دبیرکمیته اجرایی نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری خراسان‌شمالی از برپایی 25 کارگاه آموزشی در حاشیه این نمایشگاه خبرداد.
کد خبر: ۳۳۸۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۲ 05 December 2016
علی فیروزنیا ادر گفت و گو با خبرنگار تابناک خراسان شمالی ظهارکرد: در نمایشگاه هفته پژوهش سال جاری 25 کارگاه آموزشی و مسابقه از سوی دانشگاه‌های آزاد اسلامی بجنورد، دانشگاه دولتی، پارک علم و فناوری و موسسه آموزش عالی اشراق برپا می‌شود.
وی ادامه داد: عناوین کارگاه‌های آموزشی شامل "حوزه‌های کاربردی مهندسی صنایع در سیستم‌های سلامت"، "جداسازی، تعیین ساختار و فعالیت‌های بیولوژیکی اسکلت‌های بیو اکتیو جدید از گونه‌های دارویی ایران"، "داده‌های عظیم"، "معرفی علوم شناختی"، "حسابداری، از تئوری تا عمل" و "هویت طبیعی شهر بجنورد" است.
فیروزنیا عناوین دیگر کارگاه‌ها را "از ایده تا محصول"، "دستیابی به ثروت"، "معرفی نرم افزار دیزاین بیلدر"، آسیب پذیری بخش کشاورزی و منابع طبیعی ناشی از تغییرات اقلیمی" برشمرد.
وی با بیان اینکه در برپایی این کارگاه‌ها از اساتید مجرب و برجسته استفاده می‌شود، خاطر نشان کرد: همه کارگاه‌های آموزشی در محل سالن جلسات نمایشگاه هفته پژوهش استان برگزار خواهدشد.
نمایشگاه هفته پژوهش در محل سالن دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد از 13 تا 17 آذرماه سال جاری دایر بوده و علاقمندان می‌توانند از ساعت 9 صبح تا 18 عصر از آن بازدید کنند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
چقدر بد و زشت است که گارگاهی هم چون گارگاه حقوق شهروندی که توسط استاد برجسته جناب آقای دکتر رضا فلسفی در نهایت زیباهی و با محتوای کاربردی برگزار شد در میان فرمایشات حضرات عظام وجود ندارد و به عبارت منطقیون سالبه به انتفا موضوع گشته است. شاید به دلیل صراحت بیان اساتید عالمی هم چون استاد فلسفی که با تمام بار علمی و جایگاهی که دارند در نهایت تواضع حضور یافتند و در این گارگاه ایشان همگان را به مطالبه گری عمومی از مسئولان استان در خصوص فیش‌های حقوقی که از حقوق اصیل شهروندی است و پشتوانه‌ی آن را بیانات رهبری در خصوص مطالبه گری عموی بیان کردنداست با عث این بی توجه‌ای است. به هر روی حقوق شهروندی از تمام عناوینی که گفتید و می‌گویید در شرایطی مدیران نجومی به تبع فیش‌های حقوقی نجومی وجود دارند مهمتر به نطر می‌رسید.......................
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار