حسین فرخنده :
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی در نخستین کارگروه اقتصادی مطبوعات محلی خراسان بر ضرورت ارتقاء سطح اقتصادی رسانه های استان تاکید کرد.
کد خبر: ۳۵۴۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷ 04 January 2017

به گزارش تابناک خراسان شمالی از اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ حسین فرخنده در این جلسه که با حضور مدیران مسئول نشریات محلی استان در محل خانه مطبوعات برگزار شد، فعالیت این کارگروه را مهم دانست و ابراز امیدواری کرد: با ارائه پیشنهادات و همفکری یکدیگر بتوانیم مشکلات رسانه های استان را به تدریج رفع و در راستای کمک و حمایت از نشریات گام برداریم.

وی آشنایی با تازه ترین اخبار و دانش روز اقتصاد رسانه، شناسایی آسیب ها و موانع اقتصاد رسانه، شناسایی ظرفیت ها و تهدیدهای اقتصادی مطبوعات، تلاش در جهت رفع موانع و ارائه راهکار و تلاش در جهت آموزش مهارت های جدید در حوزه اقتصاد رسانه از طریق برگزاری کارگاه های آموزشی را از اهداف برگزاری کارگروه اقتصادی مطبوعات محلی استان برشمرد.

فرخنده تدوین مجموعه آسیب ها و مشکلات و مسایل اقتصادی مطبوعات، رسیدگی به مشکلات اقتصادی خاص و موردی، تدوین راهکارهای اجرایی رفع موانع اقتصادی، تدوین برنامه ارتقاء اقتصاد رسانه، رایزنی برقراری ارتباط و تعامل با دستگاه ها و نهادها در راستای حل مسایل اقتصادی، ساماندهی آگهی های دولتی و یارانه های مطبوعات محلی و برگزاری کارگاه های آموزشی اقتصاد رسانه با دعوت از اساتید استانی وکشوری را از اهم وظایف کارگروه اقتصادی مطبوعات ملی ذکر کرد.

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان شمالی هم در ادامه این جلسه به لزوم توجه به اقتصاد مطبوعات محلی استان اشاره و اظهار داشت: تمام تلاش ما در راستای رفع مشکلات رسانه های استان می باشد.

سهراب ابراهیمی با بیان اینکه حمایت از مطبوعات محلی موجب ارتقاء آنها می شود، افزود: مطبوعات هم می بایست در راستای توسعه استان گام بردارند.

گزارشی از نحوه توزیع آگهی ها، ارائه طرح پژوهشی و راه اندازی دفتر روزنامه اترک از دستور کارهای جلسه بعدی این کارگروه که قرار است ١٥ روز آینده برگزار شود، می باشد.

گفتنی است؛ شیوه نامه کارگروه اقتصادی مطبوعات محلی خراسان شمالی و پیگیری اجرای طرح پژوهشی حوزه اقتصاد رسانه از اهم مصوبات این جلسه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار