حجت الاسلام هدایتی :
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد از افتتاح خانه قرآن ولایت،همزمان با سالروز ولادت حضرت امام حسن عسکری(ع) در روستای گریوان خبر داد.
کد خبر: ۳۵۶۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵ 07 January 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی،حجت الاسلام ناصر هدایتی با بیان اینکه 32 مؤسسه و خانه قرآن شهری و روستایی در شهرستان بجنورد در حال فعالیت می باشند افزود: گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی و تلاش برای ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی در جامعه و کاربردی کردن آموزه های قرآن در زندگی مردم از مهمترین اهداف تأسیس خانه های قرآن است.

حجت الاسلام هدایتی تصریح کرد:با فعالیت بیش از پیش موسسات و خانه های قرآنی در سطح شهرستان امید است شاهد ترویج فرهنگ دینی و آموزه های قرآنی در شهرستان باشیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد خاطرنشان کرد:امروزه ترویج سبک زندگی اسلامی یکی از بزرگترین رسالت های مسئولان چه در بخش های فرهنگی و چه در بخش های تصمیم سازی و اجرایی است چراکه آسیب های اجتماعی در جامعه در حال افزایش و آسیب به نسل جوان و آینده ساز ما است.

وی افزود:سبک زندگی اسلامی بر محور قرآن و سیره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است که انسان را به قله های رفیع معنویت می رساند و افتتاح خانه های قرآن شهری و روستایی می تواند نقش مؤثری در این خصوص ایفا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار