معاون پرورشی بجنورد:
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد خواستار احیای گروه های هنری در مدارس به ویژه گروه های نمایش شد و گفت: با حضور دانش آموز در گروه های هنری اعتماد به نفس و شهامت حضور دانش آموزان در مقابله با آسیب های اجتماعی افزایش پیدا می كند.
کد خبر: ۳۵۶۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰ 08 January 2017

به گزارش تابناک خراسان شمالی از آموزش و پرورش شهرستان بجنورد،«علی قلی زاده» با بیان فوائد تشكل گروه های هنری در مدارس گفت: علاوه بر ایجاد روحیه مشاركت پذیریددانش آموزان و درمان نارسایی های اجتماعی ، دانش آموز با قرار گرفتن در گروه های نمایشی می تواند نقش پذیری اجتماعی را به خوبی درك كند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد ازمدیران خواست تا به مسائل تربیتی در مدارس اهمیت بیشتری بدهند و ایجاد گروه های فرهنگی و هنری را از مصادیق بارز اهمیت دادن به مسائل تربیتی دانش آموزان عنوان كرد.

وی افزود: دانش آموز بسیاری از مسائل تربیتی و مهارت های اخلاقی را در گروه از همسالان خود می آموزد و برای همین نباید فرصت حضور دانش آموزان در گروه های هنری و تیم های ورزشی را از او دریغ كرد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد همچنین از تمهیداتی برای بكارگیری از توان مربیان هنر نمایش و بكارگیری از توان هنری آنها در ایجاد گروه های نمایشی در مدارس خبر داد كه تاكنون حدود 20 مربی نمایش برای همكاری با مدارس اعلام آمادگی نموده اند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار