نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی:
دکتر عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی به تابناک خراسان شمالی ارتحال ناگهانی و جانگداز حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به مردم ایران تسلیت گفت .
کد خبر: ۳۵۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴ 08 January 2017
دکتر عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی طی پیامی ارسالی به تابناک خراسان شمالی ارتحال ناگهانی و جانگداز حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به مردم ایران تسلیت گفت .
متن پیام به شرح زیر می باشد

بسم الله الرحمن الرحيم

انا لله و انا اليه راجعون

خبر رحلت آيت الله هاشمي رفسنجاني، مجاهد دوران نهضت اسلامي و يار ديرين حضرت امام خميني (ره) و رهبر معظم انقلاب، موجب تالم و تاثر گرديد. آن سفر كرده، در دوران رژيم طاغوتي و وابسته پهلوي، رنج و محنت بسياري را متحمل شد و پس از پيروزي انقلاب اسلامي نيز با قبول مسئوليت هاي مهم همچون رياست مجلس شوراي اسلامي، رياست جمهوري، رياست مجمع تشخيص مصلحت نظام و نيز مجلس خبرگان رهبري، كوشا بود.
او نمونه‌ی کم‌نظیری از نسل اوّل مبارزان ضد ستم‌شاهی و از رنج‌دیدگان این راه پرخطر و پرافتخار بود.
این یار وفادار انقلاب و مردم، همواره و همیشه و در تمامی دوران های پر فراز و نشیب زندگی پر ثمرش و در مسئولیت های حساس و خطیر خود در هدایت مسیر توسعه و پیشرفت ایران و تعمیق انقلاب، تلاشی وافر داشتند و همواره با نگاهی ژرف و تیزبین که یکی از ویژگی های خاص آن فقید بود، علاوه بر توجه و دقت نظر در تمامی عرصه های اقتصادی و اجتماعی کشور عزیزمان  نقشی به سزا و موثر برای عبور کشور از تنگناهای صعب العبور در مقاطع خاص داشتند. تاریخ معاصر ایران و جهان نقش و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی را همواره به یاد خواهد داشت .
بی تردید مصیبت درگذشت این مجاهد خستگی ناپذیر ثلمه ای است که تنها فضل و رحمت واسعه الهی می تواند آن را جبران کند.
اینجانب رحلت آن مرحوم مغفور را به ساحت مقدس امام زمان (عج) و به حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی ، بیت آن مرحوم و عموم ارادتمندان به ایشان و به همه ملت بزرگ ایران اسلامی تسلیت عرض نموده برای ایشان مغفرت و رحمت الهی و برای، بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

دکتر عبدالرضا عزیزی
نماينده مردم فرهيخته شيروان در مجلس شوراى اسلامى


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار