مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی :
حجت‌الاسلام سید محمد رئوف سیدنژاد اظهار کرد: موقوفات خراسان شمالی از تنوع خوبی در حوزه‌های کشاورزی، خدماتی و رفاهی برخوردار بوده که زمینه را برای سرمایه‌گذاری در این موقوفات فراهم کرده است.
کد خبر: ۳۵۹۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹ 12 January 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از اداره کل اوقاف وامور خیریه خراسان شمالی ،مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: موقوفات استان از تنوع خوبی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است.
حجت‌الاسلام سید محمد رئوف سیدنژاد  اظهار کرد: موقوفات خراسان شمالی از تنوع خوبی در حوزه‌های کشاورزی، خدماتی و رفاهی برخوردار بوده که زمینه را برای سرمایه‌گذاری در این موقوفات فراهم کرده است.
وی گفت: موقوفات استان از برای سرمایه‌گذاری متنوع بوده ازاین‌رو این اداره کل برای توسعه امر سرمایه‌گذاری در این موقوفات با ورود بخش خصوصی آمادگی دارد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی تاکید کرد: سرمایه‌گذاری در موقوفات و اجرای امینانه نیات واقفان از اولویت‌های کاری و رویکردهای این اداره کل است و در این مسیر گام‌های خوبی برداشته‌شده است.
وی گفت: در این راستا چندین طرح پیشنهاد برای سرمایه‌گذاری در موقوفات استان ارائه‌شده است که افراد می‌توانند استفاده کنند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی بیان داشت: در این راستا کار امکان‌سنجی و نقشه‌برداری این قبیل موقوفات انجام شد.
وی سرمایه‌گذاری در موقوفات استان را باعث توسعه موقوفات عنوان کرد و یادآور شد: سرمایه‌گذاری در موقوفات استان باعث جلوگیری از تخریب و افزایش بازده موقوفات برشمرد.
رئوف سیدنژاد همچنین جهت‌دهی موقوفات بر اساس نیازهای روز را از اولویت‌های کاری اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی عنوان کرد.
به گفته وی اکنون مشاوره‌های وقف در ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های استان برای ارائه مشاوره به واقفان و جهت‌دهی وقف بر اساس نیازهای روز شکل‌گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار