در بیست و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان صورت گرفت:
در بیست و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی آخرین وضعیت اعطای تسهیلات رونق به واحدهای تولیدی استان از سوی بانک های عامل مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۳۶۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱ 16 January 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از استانداری خراسان شمالی محمود دلپسند در این جلسه اظهار داشت: بانک های عامل باید درخواست متقاضیان تسهیلات را به صورت کارشناسانه بررسی کنند چرا که همکاری و تعامل آنان با سرمایه گذاران موجب رونق و توسعه تولید داخلی استان است.
دلپسند افزود: بانک های ملت،سپه،توسعه تعاون و صنعت و معدن موظف به بررسی و رفع مشکلات و همچنین پرداخت اعتبارات و تسهیلات متقاضیان تا ۱۵ بهمن ماه سال جاری هستند.
وی بیان داشت: تناقض آمار در اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی از سوی دستگاههای اجرایی و بانک های عامل باید مورد بررسی قرار گیرد چرا که این مغایرت تحقق اهداف تعیین شده طرح احیای واحدهای تولیدی و صنعتی را با مشکل مواجهه خواهد کرد.
دلپسند تاکید کرد: طرح رونق تولید موجب احیاء اقتصاد در سطح کشور است و باید دانست ثبت نام کنندگان در سامانه بهین یاب در اولویت دریافت تسهیلات هستند.
 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی گفت: در شرایط کنونی امکان ارائه تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای تولیدی نیست بنابراین تولید کنندگان باید از ساز و کار تعریف شده از سوی کارگروه بهره مند شوند.
محمود دلپسند افزود: ارائه تسهیلات ارزان قیمت از سوی بانک سینا مربوط به طرح های روستایی است و همچنین سقف ارائه این تسهیلات نیز محدود است.
دلپسند تاکید کرد:سرمایه گذاران و تولید کنندگان باید نسبت به تقاضای دریافت تسهیلات خود اقدام کنند و منتظر دریافت تسهیلات ارزان قیمت نباشند چرا که هزینه ی فرصت های از دست رفته بسیار سنگین است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار