با حمایت‌های کمیته امداد انجام شد،
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: یک هزار و ۸۷۶ زوج جوان نیازمند با کمک‌های کمیته امداد زندگی مشترک خود را آغاز کردند.
کد خبر: ۳۶۱۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸ 16 January 2017
عباس اهرابی اظهار کرد: امسال یک هزار و ۸۷۶ سری جهیزیه به مددجویان این نهاد اهداشده است.

وی بابیان اینکه از مجموع جهیزیه‌های اهداشده بیش از یک هزار و ۲۵۶ نفر دختر و ۵۲۴ نفر هم پسر بودند، افزود: برای تأمین این تعداد جهیزیه ۳۳ میلیارد و ۵۸۹ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان با تأکید بر مشارکت خیران در تأمین جهیزیه دختران دم بخت این نهاد، تصریح کرد: امسال خیران ۸۰۶ میلیون ریال به‌منظور اعطای جهیزیه به مددجویان این نهاد کمک کردند.

وی بابیان اینکه امسال ۲۵ میلیارد و ۳۳۵ میلیون ریال نیز از محل کمک‌های صندوق صدقات استان به این مهم اختصاص‌یافته است، یادآور شد: هم‌اکنون ۵۸۶ مددجوی دختر و پسر در سطح استان در انتظار دریافت جهیزیه هستند که امیدواریم با کمک مردم و خیران این افراد نیز از جهیزیه برخوردار شوند.

این مسئول بیان کرد: تلاشمان بر این است که بتوانیم طی امسال جهیزیه همه افرادی را که زیرپوشش کمیته امداد هستند را فراهم کنیم.

اهرابی گفت: یکی از فعالیت‌های شاخص کمیته امداد امام (ره) در راستای ترویج سنت حسنه الهی و همچنین اشاعه فرهنگ ازدواج آسان بین جوانان برگزاری کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی اسلامی پیش از ازدواج و همچنین اعطای کمک‌هزینه تهیه جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار