مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری بجنورد مطرح کرد
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری بجنورد گفت: این سازمان برای مقابله با پدیده زباله‌گردی اهتمام داشته و برنامه‌هایی را در دست انجام دارد.
کد خبر: ۳۶۱۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲ 16 January 2017

روح‌الله عظیمی بعد از ظهر امروز در نشست با شماری از اعضای کمیسیون زیست شهری اظهار کرد: زباله‌گردی موضوعی است که متاسفانه با آن مواجه هستیم.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری بجنورد گفت: در همین راستا این سازمان برنامه‌هایی را تدوین کرده که در صورت حمایت لازم اجرا خواهد کرد، ساماندهی سه‌چرخه‌ها در راستای مقابله با پدیده زباله‌گردی امری مهم بود که در برنامه کاری قرار دارد.

وی بیان کرد: زباله‌گردی برای سلامت جامعه نگران‌کننده است و باید مدیریت شود، متاسفانه این امر برای برخی افراد به شغل تبدیل‌ شده است و این عده خطرهای را کمتر متوجه شده و می‌بینند.

عظیمی تصریح کرد: از این‌ رو مقابله با پدیده زباله گردی ضروری است و سازمان پسماند شهرداری بجنورد به این موضوع اهتمام دارد، چراکه این کار سلامتی افراد و جامعه را به خطر می‌اندازد و پیامدهای بدی را به دنبال دارد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون زباله‌گردی یکی از معضلات این شهر است که باید به سمت  مقابله با این پدیده و ساماندهی آن رفت، البته فقر یکی از دلایل پدیده زباله‌گردی است، بنابراین باید از سوی دستگاه‌های متولی مورد توجه قرار بگیرد.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری بجنورد در پایان متذکر شد: فعالیت زباله‌گردها در مرکز خراسان شمالی باعث آسیب به چهره شهر می‌شود، بنابراین باید اقدامات و برنامه‌های در این باره لازم انجام شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار