جشنواره بزرگ حمایت از کالای ایرانی در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۳۱۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵ 19 January 2017
تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:به گفته حق نگر عضو شورای اسلامی شهر شیراز ،تمرکز و تاکید بر ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و بررسی مشکلات تولید و مصرف کالاهای داخلی از اهداف این جشنواره بود.
در این جشنواره که جمعی از کارآفرینان ،تولید کنندگان ومسئولان حضور داشتند ،معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت، تداوم برخی روشهای سنتی در تولید، نداشتن شناخت کافی تولید کنندگان از  سلیقه مصرف کننده،ضرورت هزینه کرد برای تبلیغات صحیح کالای ایرانی،رعایت حقوق مصرف کننده و تقویت روحیه مطالبه گری در مشتریان نسبت به تولید کالاهای با کیفیت، را از جمله مشکلات و فاکتورهای مورد توجه در ارتقاء فرهنگ مصرف کالای ایرانی ضروری خواند.
رضایی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز گفت:کیفیت و قیمت از مهمترین معیارهای مورد توجه مردم در خرید کالا ها ذکر است.
وی  افزود:توجه مسوولان به نخریدن کالاهای خارجی و نیز انجام تعهدات وایجاد  پشتوانه های  تولیدی برای کالای ایرانی را از عاملهای مهم تشویق و ترغیب مردم برای مصرف کالای ایرانی عنوان کرد.
حجه الاسلام مرادی امام جمعه شهرکهای غرب شیراز در این جشنواره نخریدن کالاهای قاچاق،تحریم خرید و فروش کالاهای خارجی، و توجه به الگوی مصرف را از مولفه های مهم تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید کنندگان کالاهای ایرانی خواند.
در پایان همایش از کارآفرینان،تولید کنندگان و واحد های تولیدی برتر استان فارس با اهدا تندیس نشان ایرانی تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار