استاندار خراسان شمالی:
محمد رضا صالحی در جلسه ستاد انتخابات استان اظهار داشت: در بحث انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا هئیت های اجرایی و نظارتی از جایگاه دولت هستند و پیشنهاد دهنده فرمانداران و بخشداران هستند و ما باید پاسخگوی چرایی پذیرش و رد صلاحیت های نامزد های انتخاباتی باشند.
کد خبر: ۳۷۶۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲ 13 February 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از استانداری، محمد رضا صالحی در جلسه ستاد انتخابات استان اظهار داشت: در بحث انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا هئیت های اجرایی و نظارتی از جایگاه دولت هستند و پیشنهاد دهنده فرمانداران و بخشداران هستند و ما باید پاسخگوی چرایی پذیرش و رد صلاحیت های نامزد های انتخاباتی باشند.
صالحی افزود: اخلاق انتخاباتی باید به خوبی رعایت شود و اتهامات و تخلفات وارده بر نامزدهای انتخاباتی با رعایت حفظ آبروی آنان بررسی گردد.
وی ادامه داد: نامزدهای انتخاباتی نیز باید جرئت ایستادن در برابر اتهامات واهی را داشته باشند و با سعه صدر پاسخگوی اتهامات وارده باشند.
وی تاکید کرد: سلامت،امنیت ، قانون مداری و ایجاد مشارکت حداکثری در انتخابات از وظایف اصلی ما است و باید در دستور کار هئیت های اجرایی و نظارت انتخابات باشد.
صالحی تصریح کرد: با ایجاد فضای شور و نشاط و همچنین پرهیز از دادن وعده های خارج از حد توان و ظرفیت موجود می توانیم شاهد برگزاری انتخاباتی با شکوه باشیم.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی گفت: با رعایت حفظ رای و استقلال جریان های سیاسی از ایجاد فضای تهمت و افترا از سوی مخالفان دولت پرهیز نماییم.
محمد رضا صالحی افزود: هئیت نظارت بر انتخابات استان نیز تشکیل شده و اعضاء آن شامل آقایان عزیزی، قوامی و قربانی و با دبیری آقای بنی اردلان است و امیدواریم با پیگیری های خود مقدمات لازم کار را جهت برگزاری انتخاباتی سالم فراهم نمایند.
صالحی ضمن قدردانی از برنامه های اجرا شده در ایام دهه فجر از سوی ستاد دهه فجر استان، بیان داشت: امیدواریم در سال آینده شاهد افتتاح بیشتر پروژه های خدماتی و تولیدی در سطح استان باشیم و در این راستا باید پیگیری های فرمانداران و بخشداران شهرستان ها نسبت به گذشته افزایش یابد.
وی مطرح کرد: تسهیلات مربوط به تعاونی ها و بانک سینا باید جدی گرفته شود و پیگیری های لازم از سوی مسولین ذی ربط افزایش یابد.
وی خبر داد: با رایزنی های صورت گرفته با مهدی حسین نژاد ، مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون تسهیلات در نظر گرفته شده برای تعاونی های استان به ۲۰ میلیارد تومان ارتقاء یافت و بنابراین پیگیری این موضوع جدی گرفته شود.
صالحی تاکید کرد: فرمانداران و بخشداران باید تا نیمه اسفند سال جاری برنامه و پروژه های سال ۹۶ خود را بر اساس اولویت ارائه دهند تا در بهار سال آینده موافقت نامه ها امضاء شود تا تخصیص اعتبارات تنخواه گردان نباشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار