سارا براتی :
معاونت توانبخشی بهزیستی استان:کلیه هزینه برگزاری مسابقات تنیس روی میز معلولان٬ انتخابی استان از سوی معاونت توانبخشی بهزیستی خراسان شمالی پرداخت شد تا ورزشکاران معلول با تمرکز بالا به دور از دغدغه های مالی بتوانند در این مسابقات شرکت نمایند .
کد خبر: ۳۷۶۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳ 13 February 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از اداره کل بهزیستی خراسان شمالی. معاونت توانبخشی بهزیستی استان از کمک ۸۰ میلیون تومانی به ورزشکاران معلول و جانباز استان خبر داد .

سارا براتی به خبرنگار ما گفت: کلیه هزینه برگزاری مسابقات تنیس روی میز معلولان٬  انتخابی استان از سوی معاونت توانبخشی بهزیستی خراسان شمالی پرداخت شد تا ورزشکاران معلول با تمرکز بالا به دور از دغدغه های مالی بتوانند در این مسابقات شرکت نمایند .

براتی با اشاره به پرداخت کمک هزینه ۸۰ میلیون تومانی از سوی معاونت توانبخشی جهت خرید ویلچر برای ورزشکاران معلول و جانباز استان٬ افزود: تیم تنیس روی میز معلولان استان متشکل از حبیب اله بلوریان٬ یزدان رمضانزاده٬ هادی محمدی٬ فرشید رئوفی به مربیگری محمدرضا ارشادی فر با حمایتهای همه جانبه معاونت توانبخشی بهزیستی گام در مسابقات انتخابی استانها گذاشتند .

دکتر بلوریان نیز به نمایندگی از سوی ورزشکاران معلول رشته تنیس روی میز٬ طی تماس خبرنگار ما٬ گفت: حمایتهای بهزیستی استان و معاونت توانبخشی همواره باعث شده تا تیم ما با فراغ بال در مسابقات ورزشی کشوری شرکت نماید که همواره رضایت اعضای تیم را در پی داشته است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار