عزیزی در نطق میان دستور:
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، گفت: ما سرزمینمان را از جنگ نظامی می‌توانیم نجات دهیم اما با روند کنونی از جنگ اقتصادی و ارزی نمی‌توانیم نجات دهیم.
کد خبر: ۳۷۹۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 17 February 2017

عبدالرضا عزیزی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (27 بهمن 95)، گفت: نظام پولی و بانکی کشور دچار سرطان بدخیمی است که نیازمند درمان ریشه‌ای است و این درمان جز توسط نمایندگان مردم در خانه ملت برنمی‌آید. 

وی افزود: نظام پولی و بانکی در کشور وارداتی است و بومی نیست و این نظام نظامی است که ارزش اعتباری را رنگ می‌کند و به مثابه ارزش ذاتی جلوه می‌دهد و روزی نیست که خبر از اختلاس جدید به گوش نرسد، روزی نیست که خبر از کم و زیاد شدن معیار سنجش اقتصاد یعنی پول به گوش نرسد. 

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: همان قدر که عوض شدن میزان درجات متر و سانتی‌گراد و فارنهایت مضحک است بالا و پایین رفتن ارزش پول در اقتصاد دنیای کنونی نیز مضحک است. 

عزیزی خاطرنشان کرد: ما سرزمینمان را از جنگ نظامی می‌توانیم نجات دهیم اما با روند کنونی از جنگ اقتصادی و ارزی نمی‌توانیم نجات دهیم. 

وی افزود: مهمترین سنگر فتح نشده انقلاب اسلامی که هنوز خالی از نیروهای انقلابی است همین جنگ اقتصادی و ارزی است.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: جنگ ارزی یکی از مسائل مهم در پیش روی انقلاب است که برای آن نیاز به تربیت نیرو و بصیرت و حضور فعال در صحنه داریم. اگر اهمیت آن از هشت سال دفاع مقدس بیشتر نباشد کمتر نیست. 

عزیزی در پایان، خاطرنشان کرد: تا کی باید بالاترین نرخ سود بانکی در جهان از آن ما باشد و تا کی باید تورم و رکود عذاب‌های مردم ملت ما باشد. جریان خون اقتصاد کشور در حال حاضر جریان پول سرطانی شده که این سرطان پول باید به طور ریشه‌ای درمان نشود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار