مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین مطرح کرد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کاهش جرایم و معضلات جامعه رابطه معکوس دارد و هر چقدر این فرهنگ اشاعه یابد، مشکلات آحاد مردم کاهش می‌یابد.
کد خبر: ۳۸۱۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸ 21 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، جمعی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر با غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین دیدار کردند.

در این دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: ترویج این فرهنگ از اهمیت بسزایی در جامعه برخوردار بوده زیرا برطرف‌کننده و کاهش‌دهنده مشکلات مردم است.

غلامرضا حقایق‌پور افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کاهش جرایم و معضلات جامعه رابطه معکوس دارد و هر چقدر این فرهنگ اشاعه یابد، مشکلات آحاد مردم کاهش می‌یابد.

وی بیان کرد: در گسترش این فرهنگ باید تمام دستگاه‌های اجرایی ورود مؤثری داشته باشند تا بتوانیم در اشاعه‌ آن در جامعه به نحو مطلوبی موفق باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی و ترویجی از اهمیت بسزایی برای مسؤولان این اداره‌کل دارد، گفت: این نهاد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کند تا بتواند آن را در جامعه گسترش دهد.

حقایق‌پور اضافه کرد: همچنین بنیاد طبق وظایف، در ارائه خدمات معیشتی، خدماتی و حمایتی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر براساس امکانات و توان خود اقدامات لازم را انجام می‌دهد، هر چند که جبران زحمات این خانواده‌ها نیست.

این مسؤول گفت: تنها راه سعادتمندی ادامه دادن راه شهدا و جانبازان است به همین دلیل باید با اراده مصمم در این مسیر حرکت کنیم تا بتوانیم آرمان‌ها و اهداف آنان را در جامعه جاری سازیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه امنیت و آرامشی امروز در جامعه را مرهون ایثارگری و رشادت‌های شهدا و جانبازان هستیم، گفت: امروز مهم‌ترین وظیفه مسؤولان تکریم و احترام به خانواده‌های شاهد و ایثارگر است که باید قدردان آن‌ها باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار