محمد تقی ایرانی :
معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: انتخاب مجریان برگزاری انتخابات دارای حساسیت بسیار زیادی است.
کد خبر: ۳۹۱۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹ 09 March 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از استانداری، محمد تقی ایرانی درجلسه آموزشی ستاد انتخابات استان اظهار داشت: فرمانداران در انتصاب عوامل اجرایی انتخابات نهایت دقت و حساسیت را داشته باشند و در این بین از افراد صالح و مورد اعتماد و قانونمند استفاده کنند.
ایرانی افزود: هدف و نقشه ی راه ما باید مشارکت حداکثری، رعایت قانون و امانتداری از رای مردم باشد.
وی ادامه داد: ظرفیت لازم جهت مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات حساس پیش رو فراهم است و تمامی فعالان سیاسی، احزاب، تشکل ها، در عرصه انتخابات حضوری جدی دارند.
وی تاکید کرد: ما باید زمینه ساز برگزاری انتخاباتی سالم و با شور و نشاط سیاسی باشیم به گونه ای که مروم با اعتماد کامل به پای صندوق های رای بیایند.
ایرانی مطرح کرد: فرد مورد انتخاب مردم مورد تکریم دولت و حکومت است.
معاونت سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: ما به عنوان مجریان برگزاری انتخابات از ورود به مسائل حاشیه ای و جانبداری از طیف ها پرهیز کنیم.
محمد تقی ایرانی افزود: انتخابات پیش رو از حسیاسیت های داخلی و بین المللی خاصی با توجه به تغییرات در معادلات بین المللی برخوردار است.
ایرانی مطرح کرد: در این شرایط برخی سعی در تخریب دولت تدبیر و امید دارند اما ما می دانیم که مردم نسبت به خدمات ارائه شده دولت در عرصه هایی همچون سرمایه گذاری،احیاء کارخانجات و واحدهای تولیدی تعطیل شده و لغو تحریم های مختلف آگاه هستند.
وی بیان داشت: دیپلماسی فعال دولت تدبیر و امید موجب افزایش تعاملات سازنده با سایر کشورها به ویژه در حوزه ی اقتصادی کشور شده است.
ایرانی تصریح کرد: صادرات نفت ایران که کاهش چشمگیری در سال های قبل داشته است و صادرات آن به روزانه کمتر از ۵۰۰ هزار بشکه رسیده بود اما با تلاش های دولت تدبیر و امید در دوران پسابرجام میزان صادرات به روزانه۳میلیون و ۷۵۰ هزار بشکه رسیده است.
وی ادامه داد: تحریم های بسیاری علیه ایران از سوی کشورهای مختلف بوده که خوشبختانه پس از برجام سایه این تحریم ها از کشور ما برداشته شد و امروزه بسیاری از کشورها مشتاق ایجاد مراوده اقتصادی با ما هستند.
وی اشاره داشت: تحریم هادر سال های گذشته لطمات و صدمات بدی به اقتصاد و حیثیت کشور ما وارد کرده و زمینه ساز بروز بسیاری از تنش ها و مشکلات داخلی بوده است.
ایرانی افزود: خوشبختانه امروز قانون بر کشور حاکم است و تعامل خوبی میان فوه مجریه باسایر قوا وجود دارد و تنش ها بگو مگو ها در عرصه ی سیاسی به حداقل خود رسیده است.
ایرانی خبر داد: آغاز ثبت نام انتخابات شوراهای شهر و روستا از ۳۰ اسفند شروع می شود هماهنگی های لازم جهت تسهیل جهت صدور گواهی عدم سوء پیشینه با دادستان مرکز استان و فرماندهی انتظامی  صورت گرفته است.
وی مطرح کرد: وقت قانونی تبلیغات انتخابات شورای شهر و روستا از ۲۲ اردیبهشت تا ۲۷ اردیبهشت است.
ایرانی تاکید کرد: تبلیغات زود هنگام از سوی نامزدهای انتخاباتی نوعی تخلف است و با آنان برخورد قانونی خواهد شد.
همانگونه که برگزار کنندگان انتخابات باید رعایت قانون را بکنند داوطلبین محترم و هوادار آنها هم باید قانون را رعایت کنند و آنرا به نمایش بگذارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار