استاندار در شورای اداری استان خبر داد:
استاندار خراسان شمالی در تازه ترین نشست شورای اداری استان که صبح پنجشنبه با حضور علی اصغر احمدی معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد، از آمادگی این استان برای بهره برداری از چند طرح بزرگ عمرانی و زیربنایی با حضور دکتر روحانی رئیس جمهوری در دهه دوم فروردین ماه آتی خبر داد.
کد خبر: ۳۹۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶ 11 March 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از  استانداری، مهم ترین این طرح ها شامل بیمارستان 320 تختخوابی بجنورد، بیمارستان 220 تختخوابی شیروان، طرح توسعه فرودگاه بین المللی مرکز استان و ترمینال پروازهای آن، بخشی از محور ارتباطی 4 بانده بجنورد به گلستان و ورزشگاه 15 هزار نفری بجنورد است.
این گزارش حاکیست، محمدرضا صالحی هم چنین با برشمردن مهم ترین توفیقات دولت تدبیر و امید در سراسر کشور از جمله خراسان شمالی، کاهش نرخ تورم، رشد مثبت اقتصادی، فعال شدن واحدهای تولیدی راکد و غیرفعال و راه اندازی واحدهای جدید، کاهش درصد بیکاری و رونق بخش کشاورزی را در زمره این موارد برشمرد.
رئیس ستاد سرمایه گذاری استان در ادامه با یادآوری کسب رتبه نخست خراسان شمالی در شاخص صدور مجوزهای جذب سرمایه گذاری خارجی در کشور، تلاش همه دست اندرکاران برای عملیاتی شدن این طرح ها را مورد تأکید قرار داد.
صالحی هم چنین افزایش اقدامات نظارتی دستگاه های مسئول در آستانه فرارسیدن نوروز را خواستار شد و از صدا و سیما، شهرداری ها و میراث فرهنگی و گردشگری خواست در معرفی هر چه بیشتر این استان به گردشگران و مسافران نوروزی بکوشند.
الزام دستگاه های اجرایی استان برای جمع بندی و ارائه رقم اعتبارات جذب شده از دستگاه های ملی طی سال جاری، دیگر نکته مورد اشاره استاندار خراسان شمالی در این نشست بود.
صالحی هم چنین ضرورت پشتیبانی و همکاری تمام دستگاه ها در برگزاری انتخابات سالم و قانونمند را به مدیران عضو شورای اداری استان گوشزد کرد./
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار