معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی گفت: توسعه دولت الکترونیک مهم ترین ابزار سهولت امور مردم و کاهش رفت و آمدهاست.
کد خبر: ۳۹۵۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳ 16 March 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از استانداری ؛محمود دلپسند در کارگروه توسعه دولت الکترونیک استان اظهار داشت:این کارگروه برای ما یکی از مهم ترین کارگروه هاست که هم در قوانین بالادستی به اهمیت آن اشاره شده و هم در ابلاغیه ریاست جمهوری در بحث تحول حوزه اداری مطرح شده است.
وی در ادامه افزود: اهمیت این کارگروه حتی در ابلاغیه ای ویژه نیز صادر شده که دلیل اصلی آن پیچیدگی های دنیای امروز، فناوری های پیچیده و تنوع خدمات در ادارات ، شرکت ها و موسسات عمومی است.
دلپسند تصریح کرد:با ارایه خدمات دولت الکترونیک، خدمات به شکل یکسان، بدون تبعیض و شفاف و روشن در معرض دید عموم قرار میگیرد و از سوی دیگر این فرآیند و خدمات موجب ایجاد فرصت برابر برای همگان میشود.
وی بیان کرد:جلوگیری از رفت و آمدها، کاهش هزینه های ایاب و ذهاب، توجه به افزایش مسائل زیست محیطی از دیگر مزایای توجه به توسعه دولت الکترونیک است.
دلپسند اظهار داشت: به هر میزانی که زیرساخت ها برای این کار فراهم شود و در بستر شبکه این خدمات را ارایه دهیم می توان به عمق مفهوم دولت الکترونیک پی برد.
گفتنی است:بررسی پیش نویس تفاهمنامه همکاری فی مابین کارگروه با دستگاه های اجرایی، نحوه تامین اعتبار جهت اجرای طرح های دولت الکترونیک در دستگاه های اجرایی استان و ارایه گزارش از سوی کمیته های ذیل این کارگروه از مهم ترین دستور کارهای این کارگروه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار