بانوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در آستانه سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز بزرگداشت زن تجلیل شدند.
کد خبر: ۳۹۵۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶ 16 March 2017

به گزارش تابناک خراسان شمالی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در نشست با بانوان این اداره کل، با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی کامل برای همه بشریت در طول تاریخ است.

حسین فرخنده به نقش بی بدیل بانوان در همه عرصه ها اشاره و اظهار داشت: بدون شک فعالیت های بانوان در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری بسیار اثر گذار و ماندگار است.

وی مسئولیت و بها دادن به بانوان در محیط کار اداری را دغدغه اساسی اعلام کرد و افزود: بانوان از توانایی های بسیاری برخوردارند که می توانند امور اداری را به خوبی به انجام برسانند.

فرخنده ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های همه کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در طول سال جاری به ویژه بانوان این اداره کل ابراز امیدواری کرد: بتوانیم با سنجش دقیق و راهکارهای موثرتری را در سال ٩٦ آغاز و به خوبی و با موفقیت پشت سر بگذاریم.

حسین فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در پایان این نشست از کارکنان زن این اداره کل با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یاد بود قدر دانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار