محمد تقی ایرانی :
رئیس ستاد انتخابات استان خراسان شمالی گفت:در پایان پنجمین روز از ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا درخراسان شمالی شمار ثبت نام کنندگان قطعی به ۲ هزار ۴۴۳ نفر رسید .
کد خبر: ۳۹۸۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱ 25 March 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از استانداری ،  محمد تقی ایرانی گفت:تا پایان روز پنجم356 داوطلب برای شورای شهرها و 2 هزار و87برای شورای روستاها ثبت نام کرده اند .
وی افزود: از تعداد کل داوطلبان ثبت نام شده قطعی تعداد 2هزار 343نفرمرد هستندکه 314نفربرای شورای شهر و 2029نفر برای شوراهای روستا ثبت نام کرده اند .
ایرانی همچنین تعداد داوطلبان ثبت نام شده قطعی زن در استان را تاکنون 100نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 42 نفر برای شورای شهرها و 58نفر برای شوراهای روستا ثبت نام کرده اند .
وی تصریح کرد: نام نویسی از داوطلبان شرکت در  انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تا 6 فروردین ماه ادامه دارد.
ایرانی ادامه داد: ثبت نام از داوطلبان تا ساعت 16 هر روز در فرمانداری ها و بخشداری ها و در روز آخر نیز تا ساعت 24 تا ثبت نام آخرین داوطلب توسط مجریان ادامه خواهد داشت .
محمد تقی ایرانی خاطر نشان کرد : تعداد کل صندوق های أخذ رای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در خراسان شمالی ١٠٦٨ صندوق است که ٣٠٣ صندوق شهری ، ٧٥١ صندوق روستایی و ١٥ صندوق نیز عشایری است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار