حبیب وحدت، کارشناس فرهنگی اوقاف و امور خیریه شهرستان فراشبند چهارشنبه، ۹ فروردین‌ماه گفت: همزمان با ایام نوروز و اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در شهرستان فراشبند از ۲۸ اسفندماه تا روز هشتم فروردین در حدود ۲۹۷ هزار نفر زائر نوروزی از این آستان مقدس بازدید کردند.
کد خبر: ۴۰۰۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹ 30 March 2017
تابناک فارس به نقل از ایکنا:وی با بیان اینکه در ایام نوروز خدمات اسکان برای زائرین در نظر گرفته شده بود، افزود: به طور میانگین روزانه ۵ هزار زائر نوروزی در زائرسرا، چادر و کمپ آستان مقدس امامزاده سید شجاع‌الدین حسن(ع) اسکان می‌یابند و از خدمات این آستان مقدس بهره‌مند می‌شوند.

کارشناس فرهنگی اوقاف و امور خیریه فراشبند در ادامه اضافه کرد: در ایام نوروز مجموعه بین راهی صلواتی امامزاده شهید فراشبند نیز خدمات رفاهی از قبیل کمپ استراحت، نمازخانه، سرویس بهداشتی و حمام ارائه می کند و با برپایی ایستگاه صلواتی آب جوش، چای و آب خنک از زائرین و مسافرین پذیرایی می‌کند.

وحدت گفت: همچنین در این مجموعه بین راهی اقلام مربوط به طرح نوروزی آرامش بهاری به زائرین و مسافرین نوروزی توزیع می‌شود.

این مقام مسئول به بازدید مدیرکل اوقاف فارس از این امامزاده مطهر اشاره کرد و گفت: طی مراسمی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس از آستان مقدس امامزاده شهید«ع» و مجموعه بین راهی این بقعه متبرکه بازدید و خدمات رفاهی و فرهنگی در این مجموعه عظیم زیارتی را باتوجه به حضورگسترده روزانه ۳۰هزار نفر زائر را مطلوب ارزیابی کرد و از مجریان طرح نوروزی آرامش بهاری در آستان مقدس امامزاده شهید«ع» تقدیر کرد.

یادآور می‌شود، آستان مقدس امامزاده سید شجاع الدین حسن(ع) در شهرستان فراشبند در ۱۷۲ کیلومتری غرب شیراز و ۴۰ کیلومتری شهر فراشبند با نام مستعار «آقام شهید» واقع شده است، همچنین مجموعه بین راهی صلواتی امامزاده شهید در جاده عسلویه ـ فراشبند روبه‌روی پلیس راه فراشبند واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار