محمود دلپسند ؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی گفت:نگاه ما به افزایش فضاها و ساختمان های اداری استان باید در مسیر توسعه و پیشرفت این استان باشد.
کد خبر: ۴۰۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 18 April 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از استانداری استان؛ محمود دلپسند درنشست کارگروه ساماندهی فضاها و ساختمان های اداری استان اظهار داشت:دید ما در بحث توسعه فضاهای اداری خط کش بخش نامه ای نباشد بلکه باید در جهت ارتقا و پیشرفت این فضاهای اداری حرکت کرد.
وی ادامه داد:فضاهای اداری مورد نیاز کارکنان به نوعی یک ابزار اولیه برای ادامه کار است تا بتوانیم خدمات مطلوبی را به مردم ارایه دهیم.
وی در ادامه افزود:علاوه بر حوزه خدمات رسانی مطلوب، این فضاهای اداری باید در شان و جایگاه کارکنان ادارات نیز باشد.
دلپسند تصریح کرد:تمام دستگاه های اجرایی باید هرآنچه که در اختیار دارند را در سامانه جامع اموال ادارات(سادا) ثبت نمایند تا پس از ثبت بتوان مسائلی همچون مشکلات حقوقی، وجود مدعیان و... را مورد رسیدگی و تصمیم گیری قرار داد.
وی بیان کرد: هرچند خراسان شمالی به لحاظ جوان بودن ساختمان های اداری زیادی را ندارد ولی همین فضاهای اداری اندک نیز باید مورد توجه بیشتر قرار گرفته و به هر لحاظ به روز و کامل باشد.
دلپسند خطاب به رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت:تعدادی از ساختمان های اداری از چندین سال گذشته همچنان نیمه تمام است لذا نیازمند تامین اعتبار مورد نیاز برای این ساختمان ها هستیم تا همان مقدار پیشرفت فیزیکی موجود نیز دچار استهلاک نشود.
گفتنی است در این کارگروه دستور کارهایی همچون ارایه گزارش از سامانه جامع اموال ادارات استان، گزارش کمیته کارشناسی از بازدیدهای میدانی سطح شهرستانهای استان و رسیدگی به درخواست های رسیده به دبیرخانه مورد بررسی قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار