حسین فرخنده :
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی از افزایش ١١ هزار مترمربع به سرانه فضای فرهنگی استان در سال جاری خبرداد.
کد خبر: ۴۱۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۳ 23 April 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ؛ حسین فرخنده در جلسه واحدهای تابعه وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی از افتتاح ٤ کتابخانه شهری و ٤ کتابخانه روستایی در سال جاری خبرداد.

وی با بیان اینکه استان خراسان شمالی دارای چند موقعیت است که در ابعاد اقتصادی و اجتماعی و بخصوص فرهنگی موثر است، اظهارداشت: قرار گرفتن در  مسیر عبور زائران امام رضا(ع)، وجود قومیت های مختلف و به تبع آن تنوع آداب و رسوم از مزیت های استان است .

فرخنده، خراسان شمالی را خاستگاه عرفا و شاعران بزرگ کشور عنوان کرد و گفت: یکی از این مفاخر معاصر، آیت الله موسوی بجنوردی است.

فرخنده اظهار داشت: یکی از راهبرد های مهم در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذاری مجتمع ها و مشارکت دادن اهالی فرهنگ در تصمیم سازی و  تصمیم گیری است .که تاکنون ٥ مجتمع فرهنگی و هنری در شهرستان به بخش خصوصی واگذار شده است.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری هنرمندان در برنامه های فرهنگی و هنری اخیر  از جمله شعر و فیلم کوتاه نتیجه دنبال نمودن این راهبرد است.

‌حسین فرخنده به انسجام و تعامل  واحدهای تابعه فرهنگ و ارساد اسلامی در استان اشاره کرد و افزودمعتقدیم با همکاری و مشارکت دستگاه های فرهنگی در اجرای هر چه بهتر جشنواره ها و برنامه ها موفق خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار