با حضور عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی مراسم تقدیر از برترین‌های فوتبال طرقبه و شاندیز برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷ 01 June 2015
محمد دهقان در همایش تقدیر از تیم‌های برتر فوتبال طرقبه شاندیز که در محل هتل مشهد طرقبه برگزار شد اظهار داشت: هر کس به اهل بیت(ع) بی توجهی کند غرق می‌شود و هر کس جلوتر از این کشتی حرکت کند نابود می‌شود اما تنها راه نجات افراد این است که فرد خود را به کشتی پیامبر و اهل بیت(ع) متصل کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: باید این نکته را به یاد داشت که ورزش تنها ورزش نیست بلکه ورزش مجموعه‌ای جلوگیری کننده از مشکلات اجتماعی است چرا که کسی که وارد ورزش می‌شود ابتدا خودش را بیمه می‌کند و هم اطرافیانش را و سپس جامعه‌اش را؛ که از همین طریق بسیاری از آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد.

دهقان بیان کرد: تمامی رشته‌های ورزشی به ویژه رشته فوتبال مخاطبان و علاقه‌مندان بسیاری دارد که اغلب این افراد نیز جوانان هستند می‌توانند از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی بکاهند، بنده تاکنون یک بار بیشتر در عمرم فوتبال بازی نکرده‌ام اما به فوتبال علاقه مند هستم و از زحمات برادران (رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی) به علت توجهات ویژه‌ای که به فوتبال استان دارند تشکر می‌کنم.

در ادامه این مراسم، محمد مهدی برادران، رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی طی سخنانی اظهار داشت: خوشبختانه در عرصه ورزش به ویژه فوتبال، خراسان رضوی در جایگاه خوبی در سطح کشور دارد که به دنبال این هستیم این ظرفیت‌ها را افزایش دهیم.

در ادامه این مراسم دادستان شهرستان طرقبه شاندیز و امام جمعه شهر طرقبه به ایراد سخنرانی پرداختند؛ در پایان این مراسم از تیم‌های برتر شهرستان طرقبه شاندیز، خانواده‌های شهدا و فرزاد زامهران بازیکن فعلی تیم سیاه جامگان ابومسلم تقدیر به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار