با پیروزی روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری، باید منتظر اجرای وعده‌های او و نامزد پوششی‌اش اسحاق جهانگیری به مردم بود.
کد خبر: ۴۲۸۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۷ 23 May 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از کیهان، یکی از پوپولیستی‌ترین وعده‌هایی که در ایام تبلیغات انتخاباتی از سوی جهانگیری داده شد، پرداخت یارانه 7000 هزار تومانی به نیازمندان بود.معاون اول روحانی در جمع مردم یاسوج اظهار کرد: از ابتدای امسال تصمیم گرفتیم به هر خانواده نیازمند ایرانی بین 200 تا 700 هزار تومان مستمری پرداخت کنیم و در مرحله بعد براساس این تصمیم که از ابتدای امسال شروع شده است در مرحله اول تمام افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند و هر کس که بگوید کمتر از این قشر درآمد دارد را شامل خواهد شد.


اکنون باید منتظر ماند و دید آیا دولت واقعا به تمام افراد نیازمند، یارانه 700 هزار تومانی پرداخت می‌کند؟ یا آنها همه وعده بود؟ سهام عدالت 10 میلیون تومانی، مورد دیگری بود که جهانگیری مطرح کرد. جهانگیری در مناظره اقتصادی کاندیداهای ریاست‌جمهوری گفت: ما سهام عدالت را واقعی خواهیم کرد. من به شما اطمینان می‌دهم شما 50 میلیون مردم ایران در کارخانه‌ها سهام‌دار خواهید شد، سه سال روی این طرح کار شد که سهام عدالت طوری ساماندهی شود که مردم مزه سهام‌دار شدن کارخانه را بچشند.


جهانگیری افزود: از شهریور 1396 هر فرد تحت پوشش کمیته امداد مالک 10 میلیون تومان سهام در کارخانه‌های کشور خواهد بود و بقیه جمعیت بین 5 تا 10 میلیون تومان سهام بهترین کارخانه‌ها را خواهند داشت و در سود کارخانه‌ها مشارکت خواهند کرد.در حالی که ارزش فعلی سهام عدالت یک میلیون تومان است، باید در انتظار اجرای وعده جهانگیری و افزایش سهام عدالت به 10 میلیون تومان بود.

برچسب ها: سهام عدالت ، یارانه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار