زمان خاطرنشان : آقای پوزش از مسؤولان فعال فرهنگی در شهرستان و از نادرترین فرماندارانی است که به حوزه فرهنگ پر و بال داده است.
کد خبر: ۴۲۸۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۷ 23 May 2017
رئیس میراث فرهنگی کهگیلویه گفت: فرماندار شهرستان به حوزه فرهنگ پر و بال داده و در تأمین اعتبارات دستگاه‌های فرهنگی را حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سیاوش زمان عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه ملت ما فرهنگ‌ساز است تصریح کرد: حساسیت‌هایی که در حوزه فرهنگ شهرستان می‌بینیم مایه خرسندی است.

رئیس اداره میراث فرهنگی کهگیلویه با اشاره به فراز و نشیب‌های کشور خاطرنشان کرد: نشیب‌ها زمانی ایجاد شد که صحنه از حضور ملت خالی بوده است.

زمان رسانه را پل ارتباطی بین ملت و دولت دانست و گفت: مسؤولان باید نقدهای رسانه‌ها را بپذیرند و در جهت رفع مشکلات گام بردارند.

وی افزود: اما گاهی افرادی اثبات خود را در نفی دیگران می‌دانند و عملکرد دیگران را زیر سؤوال می‌برند.

این مسؤول با بیان اینکه در حوزه فرهنگ خدمات شایسته‌ای در شهرستان صورت گرفته است،ادامه داد: در میراث فرهنگی افتخار می‌کنم آداب و رسوم شهرستان را در معرض نمایش گذاشتم، اما از سوی برخی مغرضانه زیر سؤوال رفتیم.

زمان خاطرنشان کرد: آقای پوزش از مسؤولان فعال فرهنگی در شهرستان و از نادرترین فرماندارانی است که به حوزه فرهنگ پر و بال داده است.

وی با بیان اینکه فرماندار کهگیلویه دستگاه‌های فرهنگی را در تأمین اعتبار حمایت می‌کند،گفت: شایسته نیست هر کسی تریبون به دست گرفت عملکرد فرماندار را زیر سؤوال ببرد.

زمان تصریح کرد: میزان رضایت مردم از مسؤولان بیانگر خوب بودن عملکرد آنها در عرصه خدمات‌رسانی است و پوزش در شهرستان عملکرد خوبی داشته است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
آقای زمان تو برای پست مقام میترسم آقای واهبی دنبال پست و مقام نبود اگه میخواست چرب زبونی کنه مثل شما الان بهترین پست و مقام کشوری را داشت هیچ ترسی هم نداره ازشما وفرماندار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار