جلسه شورای شهر بجنورد در حالی عصر روز گذشته برگزار شد که یکی از محورهای اصلی این جلسه، انتخابات اخیر شورا بود.
کد خبر: ۴۳۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳ 28 May 2017
جلسه شورای شهر بجنورد در حالی عصر روز گذشته برگزار شد که یکی از محورهای اصلی  این جلسه، انتخابات اخیر شورا بود. عضو شورای اسلامی شهر بجنورد در این جلسه گفت: اتفاقاتی که در زمان رای گیری الکترونیکی در شهر ما رخ داد غیرقابل اغماض است.«افشین فر» افزود: به عنوان نماینده مردم حق دارم به نتیجه ای که از دستگاه های الکترونیکی  رای گیری بیرون آمد بی تفاوت نباشم و به دنبال احقاق حقوق مردم باشم. وی افزود: دستگاه های الکترونیکی اخذ رای روز رای گیری دچار مشکل شد و حتی کد برخی کاندیداها را قبول نکرد.وی تصریح کرد: در برخی از شعبه های اخذ رای کد برخی کاندیداها فعال نبود و این جا حق الناس است که باید پیگیری شود.وی اظهارداشت:در این انتخابات مسائل مختلفی بروز کرد که ما واقعا به شکل جدی از هیئت نظارت شهرستان،استان و استاندار می خواهیم برای احقاق حقوق مردم کوتاه نیایند.وی اضافه کرد: کاندیداهای شورای شهر هم هزینه آبرویی و هم مادی و معنوی کردند تا بتوانند در انتخابات شرکت کنند.
وی گفت: در این دستگاه ها اختلال هایی وجود داشت که یا به برنامه ریزی دستگاه ها یا به کنترل سرورها مربوط می شد.
وی ادامه داد:در حالی که نیمی از روز انتخابات گذشته بود دستگاه های الکترونیکی ریست شد و شروع به رای گیری کردند این درحالی بود که دستگاه ها پلمب نشده بود. وی بیان کرد: دستگاه ها بدون پلمب به فرمانداری برگشت.
وی خواهان بازنگری جدی  در نتیجه انتخابات شد و ادامه داد: فکر نمی کنیم نتیجه ای که از این دستگاه ها بیرون آمده است رای واقعی مردم باشد.
فیروزه یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر با اشاره به این که به رای مردم احترام می گذارم گفت: گله مندی من به خاطر این است که زمانی که زیرساخت های انتخابات الکترونیکی فراهم نبود نباید برای رای گیری به این شکل اقدام می شد. در ادامه این جلسه، پیلتن رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با اشاره به این که زلزله به حواشی شهر بجنورد آسیب زد، گفت: شهرداری تقاضا کرده است برای زلزله زدگانی که واحد مسکونی آنان آسیب دیده است در حد تراکم پایه پروانه رایگان صادر شود.وی اظهار داشت: واحدهای کلنگی  که تخریب شده  و بنیاد مسکن تایید کرده است  باید بازسازی شود  و قابلیت سکونت را ندارد و  شهرداری پروانه رایگان در حد تراکم پایه  می دهد.به گزارش خبرنگار ما در این جلسه به کارگیری مجدد 60 نیروی فضای سبز که در زمستان بیکار شده بودند مورد موافقت اعضای شورای شهر قرار گرفت./روزنامه خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار