حجت الاسلام موسوی :
امام جمعه جاجرم با بیان اینکه به هر میزان در زمینه برنامه های قرآنی کار شود، جوانان از شبهات دشمن دورتر می شوند، گفت: نمایشگاه های قرآنی، گامی در جهت نجات جوانان از جنگ فرهنگی دشمنان است.
کد خبر: ۴۳۳۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 31 May 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ،حجت الاسلام موسوی اظهار کرد: با توجه به برقراری نظام اسلامی و تاکیدات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با قاریان قرآن، ترویج فضای قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان قابل تمجید است اما باید در این راستا بیشتر کار شود.

وی ادامه داد: به هر میزان که به سمت فضای قرآنی در جامعه پیش برویم، آثار مثبت آن در جامعه به صورت ملموس و عینی مشاهده می شود و باید از اهمیت آموزه های قرآنی در زندگی خانواده ها غافل نشویم.

امام جمعه جاجرم با بیان اینکه فکر نکنیم برنامه هایی نظیر نمایشگاه های قرآنی بی اثر است و نتیجه ای ندارد، تصریح کرد: نمایشگاه های قرآنی و برنامه هایی که به جذب نسل جوان کمک کند گامی در جهت مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

حجت الاسلام موسوی افزود: دشمنان اسلام امروز با حربه شبهه افکنی در نسل جوان وارد عرصه شده اند و در شبکه های مجازی به صورت گسترده به دنبال انحراف جوانان هستند.

وی اضافه کرد: باید جلسات انس با قرآن، برگزاری نمایشگاه ها، جلسات تفسیر، انس با قرآن، تلاوت و روخوانی، مفاهیم و شبهات به صورت گسترده و فراگیر برگزار شود و متخصصان امر شبهات را برطرف کنند.

وی تصریح کرد: هرگامی که در جهت آشنایی مردم با قرآن کریم برداشته شود، به فرهنگ سازی قرآنی و سالم سازی جامعه کمک شده است.

یادزهمین نمایشگاه قرآن کریم بجنورد از ششم تا دوازدهم خرداد ماه از ساعت ١٧ تا ٢٣ در محل نگارخانه بجنورد برای بازدید عمومی دایر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار