مسئولان مجله تایم از مدیر یکی از زمین‌های گلف «ترامپ» خواستند، عکس ساختگی وی را از روی جلد مجله حذف کند.
کد خبر: ۴۴۹۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳ 28 June 2017
به گزارش تابناک : در ساختمان اداری یکی از زمین‌های گلف دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، چندین کپی از جلد مجله تایم به دیوارها نصب شده است که در آن عکس ترامپ به چشم می‌خورد.

مسئولان مجله تایم این عکس را غیرواقعی دانسته و اعلام کردند هیچگاه در تاریخ مشاهده شده بر روی جلد مجله عکسی از ترامپ و نوشته‌های زیر آن منتشر نکرده‌اند. آنها سپس از مدیریت این زمین گلف خواستند هرچه سریعتر عکس‌های ساختگی را از روی دیوارها بردارند.

هنوز مشخص نیست چه کسی و با چه هدفی این عکس ترامپ را بر روی جلد مجله تایم با استفاده از برنامه فوتوشاپ قرار داده است.

ترامپ همواره روزنامه‌ها را به نشر اخبار دروغ و فقدان صداقت با مخاطبان متهم می‌کند؛ اما این بار خود قصد فریب دادن مردم را داشته است.

در این نسخه از جلد مجله تایم که به دروغ تصویری از ترامپ بر روی آن قرار داده شده است، تاریخ اول مارس 2009 به چشم می‌خورد، حال آنکه در آن تاریخ عکس روی جلد مجله تایم به «کیت وینسلت»، بازیگر هالیوودی، اختصاص یافته بود.

جعل عکس ترامپ بر روی جلد مجله تایم+ عکس

احتمالا از این تصویر جعلی در 5 زمین گلف دیگر ترامپ نیز استفاده شده است.

ترامپ در سخنرانی ماه ژانویه مقر سازمان سیا مدعی شده بود وی دارای بالاترین رکورد تعداد عکس روی جلد مجله تایم است.

این ادعای ترامپ نیز مانند بسیاری دیگر از سخنانش دروغ بود زیرا عکس وی تاکنون 14 بار بر روی جلد مجله تایم قرار گرفته، حال آنکه مجله تایم عکس ریچارد نیکسون، رئیس جمهور پیشین آمریکا، را تا پیش از مرگ ده ها بار برای روی جلد این نشریه مورد استفاده قرار داده بود.





منبع : دویچه وله 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار