در مراسمی با حضور خانواده معظم شهید رضایی نژاد، عملیات اجرایی احداث شهرک دانشمند هسته ای کشورمان شهید داریوش رضایی نژاد در شهر آبدانان آغاز شد.
کد خبر: ۴۴۹۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱ 28 June 2017
 به گزارش تابناک ایلام ؛ فرماندار آبدانان روز چهارشنبه در آیین کلنگ زنی ساخت این شهرک مسکونی اظهارکرد: شهرک مسکونی شهید رضایی نژاد در زمینی به مساحت 47 هزار مترمربع در ضلع غربی شهر آبدانان و در جوار پایگاه پدافند هوایی احداث می شود.
 
مجید عسگری با گرامیداشت نام و یاد دانشمند هسته ای کشور، شهید داریوش رضایی نژاد و همه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی افزود: به منظور بزرگداشت نام و یاد شهید رضایی نژاد و تکریم و تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه این شهرک مسکونی که مختص فرهنگیان، معلمان و اصحاب علم و اندیشه است بنام مبارک این شهید والامقام نامگذاری و مزین شده است.
 
رئیس هیئت مدیره شهرک شهید رضایی نژاد آبدانان نیز در این مراسم گفت: این شهرک دارای 47 هزار متر مربع وسعت است که 28 هزار مترمربع آن به فضای مسکونی و 19 هزار مترمربع دیگر به معابر عمومی، فضاهای ورزشی، مذهبی، اداری، تفریحی و اماکن علمی و آموزشی اختصاص دارد.
 
افسانه رحمتی با تشکر از همکاری والدین و همسر شهید داریوش رضایی نژاد افزود: این شهرک در جوار میدان بزرگ شهر در ورودی شهر عالم پرور آبدانان قرار دارد و در مدت 2 سال با مشارکت 160 نفر از فرهنگیان، اساتید و مدرسان مراکز علمی و آموزشی و مساعدت نهادهای اجرایی ساخته می شود.
 
همسر شهید داریوش رضایی نژاد نیز در این مراسم گفت: تکریم و نکوداشت نام مبارک شهیدان همیشه جاوید وطن یک وظیفه و رسالت همگانی است که برای همیشه تاریخ مایه عزت و افتخار ملت سر افراز ایران اسلامی است.
 
شهره پیرانی ضمن آرزوی موفقیت برای اصحاب فرهنگ و اندیشه از متولیان و دست اندر کاران شهرک شهید رضایی نژاد بخاطر موافقت اصولی و انجام مقدمات و تشریفات قانونی آن تشکر و قدردانی کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار