کاراته کاهای بانوی شیروانی موفق به کسب یک مدال طلا، دو مدال نقره و ۹ مدال برنز در مسابقات کشوری سبک شیتوریو شدند.
کد خبر: ۴۵۷۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱ 11 July 2017
کاراته کاهای بانوی شیروانی موفق به کسب یک مدال طلا، دو مدال نقره و ۹ مدال برنز در مسابقات کشوری سبک شیتوریو شدند. نایب رئیس هیئت کاراته شیروان با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار ما گفت: رقابت های کشوری کاراته سبک شیتوریو در بخش بانوان در فریدونکنار به مدت دو روز برگزار شد که کاراته کاهای بانوی شیروانی در رده های سنی مختلف حائز 12 مدال طلا، نقره و برنز شدند.
«نسیم مهرپرور» تصریح کرد: در این رقابت ها در رده سنی بزرگسالان، گلی تقی زاده در وزن 55- کیلوگرم در بخش کاتا و کومیته دو مقام سومی و همچنین «زینب تقی زاده» در وزن 68 -کیلوگرم دو مقام سومی در کاتا و کومیته را کسب کردند. وی افزود: در رده سنی جوانان، محدثه رجبی در 68 +کیلوگرم موفق شد در کومیته مقام دوم را کسب کند و در کاتا در جایگاه سوم قرار گیرد و در رده سنی نوجوانان فاطمه قدیمی در وزن 47 + کیلوگرم در کومیته مقام دوم و در کاتا مقام سوم را آن خود کرد.
وی به نتایج رده سنی نونهالان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: یگانه وطن دوست در کومیته در وزن 45+ کیلو مقام اول و در کاتا مقام سوم را کسب کرد و آیدا مرصادی در وزن 23- کیلوگرم هم در کاتا و هم در کومیته موفق به کسب مقام سوم شد.  /روزنامه خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار