معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری،
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی گفت:اگر کسانی که به معنای واقعی در مسیر تولید حرکت کرده و دچار مشکلاتی شده اند ما در کارگروه رفع موانع تولید از آنان با تمام توان حمایت خواهیم کرد.
کد خبر: ۴۵۸۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵ 12 July 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی استانداری؛ محمود دلپسند در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت:دستگاه های اجرایی متولی نیز باید از واحدهای تولیدی نیز حمایت کرده چون هدف اصلی این کاگروه حمایت از این واحدهاست.
وی ادامه داد:برای ادامه کار و حمایت از واحدهای تولیدی،این واحدها یا باید توجیه اقتصادی داشته یا دارای مدیری توانمند باشند که البته از ظرفیت قانونی این کارگروه در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی نیز استفاده خواهیم کرد.
دلپسند تصریح کرد:دستگاه های نظارتی و متولی هم باید با مشاهده شرایط واحدهای تولیدی و بحران آنها در جهت حمایت بیشتر رفتارهای متعادل تری را اتخاذ کنند تا این واحدها بتوانند در مسیر بازار فروش مشکل خود را حل نمایند.
وی بیان کرد:در این کارگروه عمده مشکلات واحدهای تولیدی در بخش بدهی های معوقه و بدهی های مالیاتی بود که مهلتی برای این واحدها درنظر گرفته شد که البته انتظار داریم این واحدها تجهیزات و توان خود را به روز کنند.
دلپسند فلسفه تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از سوی دولت را حمایت از واحدهای تولیدی و حفظ اشتغال پایدار دانست و افزود: دولت در قالب این کارگروه به دنبال رفع مشکلات تولید است و مصوبات آن نیز از سوی همه دستگاه های اجرایی لازم الاجرا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار