طی آیینی با حضور مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، دبیر پیشین و جدید اتاق تعاون خراسان شمالی تکریم و معارفه شد.
کد خبر: ۴۵۸۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۹ 12 July 2017

به گزارش تابناک خراسان شمالی از   اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی؛ مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این آیین بر لزوم تلاش مستمر و صداقت مدیران تعاونی ها تاکید کرد.

حسن نوری همچنین بر تعامل هرچه بیشتر اتاق تعاون استان با این اداره کل به منظور ترویج بخش تعاون و انجام هرچه بهتر فعالیت های ترویجی و آموزشی برای تعاونگران تاکید کرد.

وی افزود: باید جهت فعال سازی تعاونی های استان تلاش های بیشتری انجام شود که در این مسیر می توان از طریق بررسی مشکلات و چالش های بخش تعاون و ارائه راهکارهای علمی و عملی به نتایج مطلوب رسید.

نوری ضمن اشاره به موانع و چالش های پیش روی تعاونی ها تصریح کرد: سوء مدیریت در شرکت های تعاونی یکی از اصلی ترین و مهمترین موانع و علت غیر فعال شدن تعاونی هاست که باید جهت رفع این ایراد تلاش کرد.

قربانی رئیس هیئت مدیره اتاق تعاون استان نیز در این آیین اظهار داشت: 19 اتحادیه در اتاق تعاون استان عضویت دارند که 14 مورد استانی و پنج مورد شهرستانی هستند.

وی از جمله فعالیت های این اتاق را عضویت در کمیسیون های 9 گانه متشکل از فعالان اقتصادی و تعاونگران دانست و گفت: در این کمیسیون ها مشکلات تعاونی ها و راهکارها و پیشنهادات، جمع آوری شده و جهت ارائه به کمیسیون های کشوری از طریق نمایندگان پارلمانی به نمایندگان مجلس منعکس می شود.

گفتنی است در پایان با حضور مسئولان، از تلاش های قربانعلی اعتمادی دبیر پیشین این اتاق تقدیر و حسین ایزانلو به عنوان دبیر جدید اتاق تعاون استان معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار