رییس کمیسیون آب و کشاورزی مجلس شورای اسلامی؛
نماینده مردم ۵شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون آب و کشاورزی مجلس گفت:حضور مسوولان ارشد کشوری دولت تدبیر و امید جهت افتتاح و بهره برداری از پروژه ها به صورت مستمر صورت میگیرد و این حرکت آنها نمایشی، تبلیغاتی و انتخاباتی نیست.
کد خبر: ۴۵۹۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۰ 15 July 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از استانداری ؛علی اکبری در آیین آبگیری سد مخزنی قزلداش شهرستان راز و جرگلان با حضور وزیر نیرو اظهار داشت:منطقه راز و جرگلان نیازمند چنین سرمایه گذاری بود و برای استمرا چنین سرمایه گذاری در این منطقه نیازمند تدوام این زنجیره هستیم.
وی با تاکید بر اینکه عنصر اصلی کار ، ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در منطقه راز و جرگلان فراهم شده، ادامه داد:وجود اراضی کشاورزی بسیار در منطقه راز و جرگلان و بهره برداری سد قزلداش و ایجاد اشتغال برای مردم این منطقه می تواند مشکلات مردم را کاهش دهد.
اکبری تاکید کرد: از مجموعه وزارت نیرو و جهاد کشاورزی درخواست داریم تا زنجیره تولید و اشتغال در منطقه راز و جرگلان را با حمایت از سرمایه گذاری و سرمایه گذاران در این استان ادامه دهند.
وی بیان کرد:سرمایه گذاری در راز و جرگلان می تواند در قالب توسعه باغات ، توسعه کشاورزی و بهره برداری مفید از اراضی ملی و گیاهان دارویی صورت گیرد.
اکبری با تاکید بر اینکه سند توسعه استان بر پایه کشاورزی است، خاطرنشان کرد:در حوزه توسعه بهره برداری از منابع آب که می تواند توسعه استان را رقم بزند نیازمند توجه و مطالعات بیشتری هستیم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار