کشف یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال کالای قاچاق، دستگیری سارقان ۸۰ میلیونی طلا و جواهرات در مانه و سملقان و غیره از مهم‌ترین عناوین اخبار انتظامی امروز خراسان شمالی است.
کد خبر: ۴۵۹۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲ 15 July 2017
فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال کالای قاچاق و دستگیری سه قاچاقچی در  استان خبر داد.

سردار علیرضا مظاهری افزود: در پی اعلام اخبار و اطلاعات مبنی بر ورود کالای قاچاق از خارج کشور به خراسان شمالی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و تلاش شبانه‌روزی از محل دپوی کالاهای خارجی قاچاق اطلاع یافتند.

وی بابیان اینکه پس از رد زنی و شناسایی محل دپوی کالای قاچاق توسط مأموران، بیان کرد: در یک عملیات غافلگیرانه مأموران موفق به کشف یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال کالای قاچاق شدند.

سردار مظاهری با اشاره به اینکه کالاهای قاچاق از قبیل سه هزار و ۱۵۰ جفت کفش زنانه، ۳۰ هزار متر پارچه، ۱۰ هزار و ۶۴۸ عدد لوازم برقی و ۴ هزار و ۴۵ قلم لوازم جانبی تلفن همراه بوده، بیان کرد: در این عملیات سه متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی تأکید کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با هرگونه واردات کالای بدون مجوز که ضربه سنگینی به اقتصاد کشور وارد می‌آورد به‌شدت برخورد می‌کند و از شهروندان نیز انتظار می‌رود هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سارقان ۸۰ میلیونی طلا و جواهرات در مانه و سملقان به دام پلیس افتادند

فرمانده انتظامی مانه و سملقان از دستگیری سه سارق طلا و جواهر به ارزش ۸۰ میلیون ریال درمانه و سملقان خبر داد.

سرهنگ علی حسین رختیانی اظهار کرد: درپی تماس تلفنی اهالی یکی از روستاهای سطح حوزه استحفاظی مبنی بر سرقت طلا و جواهر بلافاصله اکیپ گشت بخش انتظامی سملقان به محل اعزام شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران با گشت زنی‌های نامحسوس در مناطق جرم خیز سه سارق غیربومی به هویت‌های معلوم را که با یک دستگاه خودرو پراید نوک‌مدادی در حال تردد بودند را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

سرهنگ رختیانی با اشاره به اینکه در بازرسی از محل اختفای متهمان چهار رأس احشام سرقتی کشف شد، بیان کرد: متهمان جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی انتقال شدند.

وی گفت: با توجه به چهره‌نگاری صورت گرفته در راستای پرونده سرقت طلا و جواهرات و اظهارات شاکیه مبنی بر اینکه یکی از سارقان لهجه غیربومی داشت مظنونت مأموران به سه نفر سارق غیربومی بیشتر شده و با اقدامات علمی و تطبیق چهره‌نگاری سارقان توسط شاکیه مورد شناسایی کامل قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی مانه و سملقان با اشاره به اینکه در اقدامات فنی و علمی محرز شد سارقان زمان وقوع سرقت در محل حضور داشتند، بیان کرد: متهمان در بازجوئی‌های فنی و پلیسی به جرم خود مبنی بر سرقت طلا اعتراف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری عامل نزاع و شرارت در اسفراین

فرمانده انتظامی اسفراین از دستگیری عامل نزاع و شرارت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جاوید مهری اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری در محل پارک قائم این شهرستان بلافاصله مأموران به محل درگیری اعزام شدند.

وی ادامه داد: شخصی با هویت معلوم با مراجعه به مأموران عنوان داشته که شخصی با ایجاد رعب و وحشت در پارک همسر وی را به‌وسیله چاقو زخمی و از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی ضارب و اعزام به محل اختفای وی افزود: مأموران در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری فرد موردنظر و انتقال متهم به کلانتری شدند.

سرهنگ مهری با اعلام اینکه در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد ضارب با همدستی یکی از دوستانش اقدام به رعب و وحشت در پارک‌های سطح شهرستان می‌کرد، تصریح کرد: متهم ردیف دوم نیز با اقدام به‌موقع مأموران پلیس امنیت عمومی و تیم تجسس کلانتری دستگیر و به مقر انتظامی انتقال می‌شود.

فرمانده انتظامی اسفراین گفت: متهمان به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

دستگیری ۱۱ سارق با ۳۰ فقره سرقت در خراسان شمالی

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری ۱۱ سارق حرفه‌ای و کشف ۳۰ فقره انواع سرقت در این استان خبر داد.

سرهنگ رضا عرب زاده اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت در خراسان شمالی، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: مأموران پس از انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و تخصصی، موفق به شناسایی ۱۱ سارق شدند.

وی با اشاره به این‌که متهمان در بازجویی‌های انجام‌شده به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کردند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار