فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری عاملان نزاع و شرارت دراین شهرستان خبر داد .
کد خبر: ۴۶۰۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸ 15 July 2017
سرهنگ جاوید مهری شنبه در گفت و گویی گفت: در تماس با مرکز فوریت های پلیس یک مورد نزاع و درگیری درمحله پارک قائم این شهرستان گزارش شد که پس از حضور ماموران یک از شهروندان به ماموان گفته شخصی که با ایجاد رعب و وحشت در پارک ، دو نفر از بستگان وی را به وسیله چاقو زخمی و از محل متواری شده است .
وی افزود: مصدومان این حادثه به دلیل شدت جراحات وارده با آمبولانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند .
سرهنگ مهری گفت :با شناسایی ضارب و اعزام ماموران به محل اختفای وی ، مأموران نیروی انتظامی در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری این فرد و انتقال متهم به کلانتری پلیس شدند .
وی بابیان اینکه در بازجویی‌های به عمل آمده مشخص شد ضارب با همدستی یکی از دوستانش اقدام به ایجاد رعب و وحشت در پارک های سطح شهرستان می‌کرد ، افزود : متهم ردیف دوم نیز با اقدام به موقع ماموران پلیس امنیت عمومی و تیم تجسس کلانتری دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده می شوند .
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه متهمان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند ، تاکید کرد : نیروی انتظامی با هنجارشکنان و مجرمان به شدت برخورد کرده و از شهروندان نیز انتظار می رود بامشاهده اینگونه موارد موضوع از طریق شماره تلفن 110 و پلیس اطلاع دادند .
شهرستان 120هزار نفری اسفراین در 60کیلومتری جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار