معاون سیاسی، امنیتی استانداری خراسان شمالی؛
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت:اولویت دولت تدبیر و امید اجرایی کردن مطالبات جوانان و بانوان است
کد خبر: ۴۶۱۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳ 17 July 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از استانداری ؛محمد تقی ایرانی در همایش تجلیل از برگزیدگان انجمن های اسلامی دانش آموزان استان اظهار داشت:ضمن اینکه دولت تمام نیازهای حوزه جوانان و بانوان را شاسایی کرده و بدنبال تحول و توسعه مثبت است نباید  به بهانه نقد که البته لازمه پیشرفت است چوب لای چرخ دولت گذاشت بلکه تلاش ما این باشد از خدمات و دستاوردهای دولت که متعلق به نظام است حمایت کنیم.
وی تصریح کرد:حوزه ، دانشگاه و مدارس انسان هایی را پرورش داده اند که مایه افتخار جامعه جهانی شده اند به خصوص امروز  مریم میرزاخانی نابغه ریاضیات ایران و جهان که زود از میان ما رفت نشان از حضور تاثیر گذار بانوان باهوش ما در عرصه های علمی و اجتماعی است که خواستار مسئولیت بیشتر در جامعه هستند و در انتخابات این مطالبه اعلام شد. و این اسلام است که به جایگاه زنان کرامت بخشیده است.
وی در ادامه بیان کرد: فعالیت های چشمگیر حوزه زنان و جوانان نشان دهنده این مساله است که جنسیت محدودیت نیست.
ایرانی با تاکید بر اینکه جامعه با سلامت جسمی افراد و سلامت روانی و همچنین سلامت معنوی  سالم خواهد بود و برای دستیابی به این جامعه سالم باید آموزش های علمی و عملی را مد نظر قرار دهیم. 
وی اظهار داشت: امروز بشر با بحرانهای پیچیده اخلاقی و هویتی مواجه است که علت آن دور شدن از معنویت و توجه به مادیات و فرد محوری است که انسان را به تنهایی و پوچی رسانده که حرف هم دیگر را نمی فهمیم و انسانها از هم دور شده اند برای همین حتی برای جلوگیری از افسردگی و اعتیاد شعار گوش کن به حرف کودکان سر لوحه قرار گرفته بیایید با گفتگو به همدیگر و به جامعه آرامش بدهیم و لحن سخنانمان را دوستانه کنیم و نظرات یکدیگر را محترم بشماریم. امروز تخریب و توهین را نقد می دانیم در صورتی که نقد دلسوزانه است آرامش بخش است اصلاح گرانه است و جامعه آنرا صادقانه می پذیرد ولی ما شاهد بد اخلاقی هستیم که باید به فرهنگ اصیل اخلاقی مان برگردیم.
گفتنی است در پایان این مراسم با حضور معاون سیاسی، امنیتی استانداری از برگزیدگان انجمن های اسلامی دانش آموزی استان تقدیر بعمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار