امام جمعه فاروج:
امام جمعه فاروج با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر رضوی در خراسان شمالی، این جشنواره را مایه مباهات و افتخار دانست و اظهار کرد: باید تأثیرات این جشنواره در رفتار و گفتار مردم ما نمایان باشد.
کد خبر: ۴۶۲۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۷ 19 July 2017

به گزارش تابناک خراسان شمالی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، حجت‌الاسلام عباسعلی قلی زاده اظهار کرد: با توجه به فرمایشات رهبری و تأکیدات ایشان به نسل جوان، باید از ظرفیت جوانان در تمامی حوزه‌ها به‌خصوص در عرصه فرهنگ و هنر استفاده کرد.

حجت‌الاسلام قلی زاده تصریح کرد: هجمه سنگین دشمن در عرصه کار فرهنگی، ضرورت توجه به این بخش و تدوین برنامه‌های دقیق در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان را می‌طلبد.

وی با تأکید بر حمایت از جوانان در عرصه هنر و به‌ویژه تئاتر، گفت: در این خصوص کادر سازی و نیرو سازی باید اتفاق بیفتد تا فکرهای نو و ایده‌های جدید به نمایش‌ها و آثار راه یابد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر رضوی در خراسان شمالی، این جشنواره را مایه مباهات و افتخار دانست و اظهار کرد: باید تأثیرات این جشنواره در رفتار و گفتار مردم ما نمایان باشد.

امام‌جمعه فاروج عنوان کرد: آثاری که در این جشنواره ارائه می‌شود چون با موضوعات دینی و ترویج سبک زندگی رضوی است، می‌تواند نقش قابل‌توجهی در کاهش آسیب‌های اجتماعی ایفا کند.

حجت‌الاسلام قلی زاده از مسئولان برگزاری این جشنواره خواست تا اولویت‌های استان را در پذیرش آثار در نظر بگیرند و هنرمندان را به‌سوی تولید آثار فاخر سوق دهند.

وی هنر نمایش و تئاتر را یکی از مؤثرترین شیوه‌ها برای انتقال پیام به جامعه معرفی کرد و افزود: جشنواره تئاتر رضوی با جذب حداکثری مخاطب، یکی از تأثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی در راستای تعمیق باورهای دینی جامعه است.

وی خواستار حمایت از هنرمندان شهرستان برای آمادگی درراستای حضور در چنین جشنواره‌هایی شد و عنوان کرد: چنین برنامه‌ها و کارهای فاخر باید به شهرستان‌ها نیز بسط داده شود تا تمام مردم استان بتوانند از این ظرفیت بهره‌مند شوند.

دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی ٨ تا ١١ مردادماه ١٣٩٦ در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار