معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران:
معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت:این سازمان هم اکنون حدود ۲ هزار و۵۰۰ میلیارد تومان پروژه را در مناطق محروم در دست اجرا دارد و هدف اصلی آن ایجاد بسترهای لازم برای ورود بخش خصوصی به بحث سرمایه گذاری است.
کد خبر: ۴۶۴۰۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲ 22 July 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از استانداری ؛ منصور معظمی به فضای خوب ایجاد شده در دوران پسابرجام اشاره داشت و افزود: پس از برجام ۲۸ موافقت نامه با سرمایه گذاران خارجی امضاء شده که تاکنون ۸ مورد از آن تبدیل به قرارداد شده است.
وی ادامه داد:  برنامه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در سال جاری سرمایه گذاری شش هزار میلیارد تومانی است که در این راستا 81 هزار شغل در کل کشور ایجاد می شود.
معظمی اقدامات دولت در حوزه ی اقتصاد را بسیار موثر دانست و تصریح کرد: امروز بررسی شاخصه های اقصادی نسبت به سال ۹۱ بیانگر بهبود وضعیت اقتصادی کشور است و بنابراین ما باید قدردان خدماتی باشیم که در مجموعه جمهوری اسلامی ایران انجام می شود.
وی مطرح کرد: سال ۹۶ تصویر بهتر، روشن تر و امیدوار کننده تر را برای مردم نشان می دهد که باید با ایجاد همکاری همه جانبه به سمت رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار حرکت کنیم.
منصور معظمی به ظرفیت بالای خراسان شمالی در تولید صنایع مختلف اشاره داشت و افزود: با اتمام پروژه های مجتمع صنعتی اسفراین در سال جاری ۱۰۰هزار تن به ظرفیت تولید کشور افزوده می شود.
وی به بدهی ۱۶۰ میلیارد تومانی شرکت نفت ایران به شرکت لوله گستر اسفراین اشاره کرد و گفت: به منظور بهره مندی از تمام ظرفیت این شرکت پرداخت بدهی های معوقه آن باید هرچه سریع تر پرداخت شود‌.
معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ادامه داد:نقش سازمان گسترش بنگاه داری نیست بلکه کمک به توسعه کشور و ثروت آفرینی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار