کد خبر: ۴۶۷۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۱ 26 July 2017
سود سهام عدالت تاکنون به 125 هزار تومان رسیده است.مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت خراسان شمالی با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: از 62 شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت کشور، در 49 شرکت قیمت گذاری قطعی انجام شده که از این تعداد نیز 30 شرکت مجمع عمومی برگزار کرده اند و 16 شرکت هنوز اقدام نکرده و 3 شرکت هم مجمع تشکیل نداده اند.
«قربانی» افزود: در 30 شرکتی که مجمع تشکیل داده اند، تاکنون 3 هزار و 345 میلیارد تومان سود تأمین شده است. وی اظهارداشت: از این مبلغ به افرادی که سهام تخصیص یافته (افرادی که از تخفیف های مقام معظم رهبری برخوردار شده اند) و آورده آن ها با مبلغی که باید واریز می کردند یک میلیون تومان شده،  تاکنون 125 هزار تومان سود اختصاص یافته است. وی خاطرنشان کرد: اگر مجمع عمومی یکی از شرکت های بزرگ تشکیل شود، پیش بینی می کنیم سود هر نفر به 150 هزار تومان افزایش یابد.
وی توصیه کرد: افراد هرچه سریع تر شماره  شبای خود را وارد کنند و افرادی که شماره شبای آن ها تأیید نشده است نسبت به رفع اشکال اقدام کنند. وی ادامه داد: افرادی که برگه سهام عدالت دارند ولی با مراجعه به سامانه شناخته نمی شوند باید با برگه سهام شان به شرکت سهام عدالت در شهرشان مراجعه و پیگیری کنند. به گفته وی افرادی که بر اساس صورت وضعیت سهام عدالت آورده خود را واریز نکرده باشند، تا این مقطع، 50 درصد سود به آن ها تعلق می گیرد.
وی زمان واریز سودهای سهام عدالت سال 95 را پایان سال مالی 95 اعلام کرد و افزود: در حالی که پایان سال مالی 95 پایان شهریور ماه اعلام شده است، دولت تلاش می کند شرکت ها تا آخرین مهلت نمانند و سودها را زودتر واریز کنند تا زودتر به حساب مشمولان سهام عدالت واریز شود./روزنامه خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار