معاون استاندار تاکید کرد:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی بر مشارکت بانک های خصوصی در توسعه اقتصادی استان تاکید داشت.
کد خبر: ۴۷۰۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴ 01 August 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از استانداری  ، محمود دلپسند در نشست کمیسیون هماهنگی بانک های خصوصی استان اظهار داشت: فلسفه تشکیل بانک های خصوصی درکشور ایجاد فضای سالم رقابتی جهت واگذاری امور به بخش خصوصی است.
دلپسند هدف از تشکیل این کمیسیون را ایجاد هماهنگی مابین بانک های خصوصی و سیاست های دولت در استان عنوان کرد و افزود: اعضاء این کمیسیون می توانند با برگزاری جلسات مختلف مسائل و مشکلات استان در حوزه اقتصاد را تجزیه و تحلیل کنند و نظرات کارشناسی خود را به سمع و نظر مسئولین مربوطه برسانند.
دلپسند افزود: امروز حجم زیادی از منابع مالی مردم در بانک های خصوصی سپرده گذاری شده است که می توانیم با ایجاد هم افزایی و مدیریت واحد از آن به عنوان سرمایه های پولی و مالی جهت توسعه و رشد اقتصادی استان بهره مند شویم.
وی ادامه داد: در منطق مباحث توسعه ای و اقتصادی استان تمامی افرادی که تعلق خاطر به این منطقه دارند باید منابع مالی موجود را در مسیر رشد و اعتلای استان و همچنین حمایت از تولید ملی و اشتغال هدایت کنند.
دلپسند مطرح کرد: بانک های خصوصی می توانند اتاق فکر فعالیت های اقتصادی استان در بخش خصوصی باشند و با حضور در جلسات مختلف و با ارائه پیشنهادات خود در راستای تحقق سیاست های کلان کشور مثمر ثمر باشند.
وی تصریح کرد: عرصه فعالیت در استان خراسان شمالی وسیع است و بنابراین بهره مندی از تمامی منابع مالی استان اعم از دولتی و خصوصی الزامی است تا ماحصل آن در آینده ای نزدیک موجب بهبود فضای کسب و کار، رونق تولید، توسعه صادارت و حل معضل بیکاری باشد.
وی با بیان اینکه همکاری بانک های خصوصی با استان دوطرفه خواهد بود، تصریح کرد: ایجاد هر مسئله ای در بخش خصوصی به موضوع جامعه و دولت تبدیل خواهد شد و بنابراین نگاه ما جلوگیری از هر نوع آسیبی در این حوزه است.
گفتنی است در پایان این جلسه بانک انصار با رای حداکثری اعضاء جلسه به عنوان دبیر کمیسیون انتخاب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار