سومین یادواره 56 شهید تدارکات و پشتیبانی در خراسان شمالی چهارشنبه با حضور شماری از مسئولان کنگره سرداران و 4500 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه کشور و مسئولان استانی برگزارشد.
کد خبر: ۴۷۱۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 03 August 2017
در این یادواره شماری از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس، پیشکسوتان دوران جنگ و شماری از خانواده های شهدا حضور داشتند و یاد و خاطره شهدا را به خصوص شهدای تدارکات و پشتیبانی را گرامی داشتند.
در این یادواره حسین خسروی یکی از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: اگر در دنیا عزیز و عزتمند شده ایم به خاطر جانبازی های شهدای در طول دفاع مقدس است.
وی با بیان اینکه اگر هم اکنون در دنیا حرفی برای گفتن داریم افزود: خون شهدا به نظام برکت داده و امروز جمهوری اسلامی در دنیا قدرتمند و در منطقه تاثیر گذار شده است.
وی به وابستگی ایران قبل از انقلاب در زمینه های مختلف اشاره کرد و افزود: اما امروز به برکت خون شهدا، از خود گذشتگی و تلاش رزمندگان و جانبازی های شهدا ناوشکن جماران ساخته شده که بیش از یک میلیون قطعه در آن به کار برده شده است.
وی اظهار کرد: هم اکنون باید خدا را شکر کنیم چرا که ایرانی که در چند دهه گذشته در دنیا جایگاهی نداشت و سایر کشور ها به آن توجهی نداشتند اما هم اکنون خود اعتراف می کنند که امروز بدون در نظر گرفتن جمهوری اسلامی کسی در منطقه نمی تواند به اهداف خود برسد.
وی در بخش دیگری از سخنانش به سبک زندگی نیز اشاره ای کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در این استان در این خصوص 31 سوال مطرح کردند اما مسئولان در این زمنیه اقدامی موثر انجام نداده اند.
وی با بیان اینکه چه قدر الگوی عملی در این خصوص به جامعه معرفی شده است افزود: کم کاری مسئولان در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی باعث شده است که رهبری خود وارد جزیئات شوند.
خراسان شمالی 863 هزار نفر جمعیت دارد که در دوران دفاع مقس سه هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار