توصیه استاندار خراسان شمالی برای اجتناب از فشار مضاعف به مالیات دهندگان؛
مقام عالی دولت در خراسان شمالی در دیدار معاون رئیس سازمان امور مالیاتی کشور و هیئت همراه با تأکید بر ضرورت خودداری از ایجاد فشار به مالیات دهندگان تصریح کرد: باید با شناسایی گروه های جدید مالیاتی ضمن حرکت در مسیر ماموریت های قانونی تعریف شده، جلب رضایت عمومی نیز مدنظر دست اندرکاران و مدیران سازمان امور مالیاتی قرار گیرد.
کد خبر: ۴۷۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸ 13 August 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از استانداری ، محمدرضا صالحی با بیان این که نگاه ما به مالیات همانند نفت نگاه سرمایه ای است، افزود: معتقدیم که باید از درآمدهای نفتی برای توسعه زیرساخت ها و از درآمدهای مالیاتی برای جبران هزینه های جاری دولت بهره گرفت.
وی با اشاره به پایین بودن درآمد سرانه خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری، لحاظ کردن این موضوع در حوزه مالیات را خواستار شد.
معاون مالیات های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور نیز در این دیدار، نگاه حمایتی این سازمان به کسبه جزء و مشاغل خرد و کوچک را مورد اشاره قرار داد و گفت: برای رعایت حال این اقشار سال گذشته مقرر شد که مالیات سال 94 آن ها برابر سال 93 محاسبه شود و برای مالیات سال 95 آنان نیز فقط افزایش 8 درصدی را ابلاغ کردیم.
نادر جنتی ادامه داد: درخصوص شناسایی گروه های جدید مالیاتی نیز تلاش داریم با اجرای کامل طرح جامع امور مالیاتی و بهره گیری از داده های بانک های اطلاعاتی کشور، گام های خوبی برداشته شود.
در این دیدار با قدردانی از تلاش های جواد انوری به عنوان مدیرکل پیشین امور مالیاتی خراسان شمالی، یوسف یعقوبی نژاد به عنوان مدیرکل جدید به استاندار معرفی شد./
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار