حسن نوری ؛
مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از ثبت نام 6 هزار نفر در سامانه کارورزی در خراسان شمالی خبر داد.
کد خبر: ۴۷۷۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵ 14 August 2017

به گزارش تابناک خراسان شمالی از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ؛ حسن نوری مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در بازدید از غرفه پایگاه خبری عصراترک در نمایشگاه مطبوعات استان گفت: یکی از مشکلات اساسی که در جامعه ما وجود دارد این است که توانمندسازی برای نیروی کار وجود ندارد.

وی افزود: واحدهای پذیرنده از جویای کار درخواست سابقه کار، تخصص و مهارت دارند که متاسفانه فارغ والتحصیلان ما مهارت لازم و مورد نیاز بازار کار را ندارند.

وی با اشاره به ثبت نام فارغ التحصیلان بیکار در خراسان شمالی برای گذراندن دوره کارورزی، اظهار داشت: 6 هزار نفر برای گذراندن دوره کارورزی ثبت نام کرده اند که از این تعداد فقط 1200 نفر آن ها واجد شرایط برای کار هستند و مابقی مدرک پایین تر از کاردانی دارند.

نوری در ادامه بیان داشت: تعداد فارغ التحصیلان در رشته های کارشناسی افزایش پیدا کرده است و باید فرهنگ تقاضای کار پشت میز نشینی حذف شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گرانی پوشاک در استان، تصریح کرد: مشکلات گرانی پوشاک در استان ما نسبت به استان های دیگر نقد نخریدن پوشاک است که باعث افزایش قیمت آن می شود.

وي در ادامه در مورد فعالیت هایی که در آینده ارائه می شود گفت : تلاش داریم بازارچه ای با 130 غرفه راه اندازی کنیم که هم تولید و هم فروش در آن به انجام برسد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در پایان گفته های خود رضایت خود را از سایت عصر اترک در وجه خبرهای تحلیلی و ماندگاری آن ها در ذهن بیان کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار