معاون استاندار:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت: امروزه آموزش برخی بداخلاقی ها و هنجار شکنی ها در فضای مجازی جوانان و نوجوانان ما را تهدید و سیرت پاک آنان را مخدوش می کند بنابراین ما باید با برنامه ریزی مناسب و همکاری همه جانبه نسبت به اغناء اوقات فراغت جوانان و نوجوانان جامعه جهت کاهش آسیب های اجتماعی ورود جدی تری داشته باشیم.
کد خبر: ۴۷۸۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 15 August 2017

به گزارش تابناک خراسان شمالی از استانداری ، محمد تقی ایرانی در نشست کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استانکاهش آسیب های اجتماعی را از دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید دانست و اظهار داشت: امروزه ما با تهدیدهای سخت افزاری و نرم افزاری مختلفی روبرو هستیم که باید آحاد مردم به ویژه تشکل های غیر دولتی و سازمان های مردم نهاد برای خنثی کردن این تهدیدات حضوری فعال و گسترده داشته باشند و همچنین جامعه روحانیت نیز باید جهت تبلیغ و ترویج باورها و اعتقادات دینی در جامعه تلاش کنند.
ایرانی ادامه داد: تلاش در راستای کاهش آسیب های اجتماعی وظیفه همگانی است و تمامی دستگاههای اجرایی باید پای کار آمده و قانونمندی و قانونمداری را در جامعه ترویج دهند.
ایرانی در ادامه به نقش رسانه های ملی و استانی جهت کاهش آسیب های اجتماعی اشاره داشت و تصریح کرد:  پیگیری برای رفع مشکلات اجتماعی و ایجاد امید اجتماعی میان جوانان از جمله وظایف رسانه هاست و آنان می توانند با ترویج دین و اخلاق در جامعه آرامش را به مردم هدیه دهند.
وی اشاره داشت: بهره مندی از روانشناسان مجرب جهت ریشه یابی عوامل مختلف بروز آسیب های اجتماعی در جامعه الزامی است چرا که امروزه بحث روانشانسی یکی از مهمترین مباحث مورد نیاز جامعه به هنگام مقابله با حوادث طبیعی و غیر طبیعی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار