فرمانده تیپ ۱۱۳۰ متحرک شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی گفت: وحدت نیروهای سپاه٬ بسیج و ارتش و همدلی بین آن‌ها سبب پیروزی‌های بزرگی در سطح بین‌المللی شده است.
کد خبر: ۵۰۲۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ 03 October 2017
سرهنگ ابراهیم گل گلی با تشریح و تبیین نقش نیروهای ارتشی در پیروزی‌های دفاع مقدس و شکست حصر آبادان و پاوه اظهار داشت : امروز آرامش و امنیت جمهوری اسلامی ایران را مدیون شهدایی امثال شهید حججی هستیم و خدا را بابت این نعمت بزرگ شاکریم.

وی با اشاره به قدردانی مردم نسبت به شهدای سرافراز ایران اسلامی افزود: مراسم تشییع پیکر شهید حججی به نمادی از اقتدار و شکوه ایران اسلامی تبدیل شد و همزمانی این رویداد با ایام سوگواری امام حسین‌(ع)٬ زمینه بازخوانی مجدد واقعه عاشورا را فراهم کرد.

فرمانده تیپ 1130 شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی تصریح کرد: اگر شخصیت‌هایی همانند حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) نبودند٬ هدف والای عاشورا محقق نمی‌شد و امروز تداوم راه انقلاب اسلامی در روشنگری و بیدار کردن ملت‌ها است.

سرهنگ گل گلی بیان کرد: وحدت نیروهای سپاه٬ بسیج و ارتش و همدلی بین آن‌ها سبب پیروزی‌های بزرگی در سطح بین‌المللی شده است. عملیات ثامن الائمه٬ اولین علمیاتی است که با وحدت همه نیروها انجام شد و این نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس است که همبستگی میان تمام نیروها موج می‌زد.

وی با اشاره به دستاوردهای عملیات ثامن‌الحجج افزود: علمیات ثامن الائمه(ع) به فرمان امام خمینی(ره) بود که باعث شد تا اهداف اولیه دشمن بر زمین بماند و شکست و تسیلم دشمن٬ یکی از مهم ترین نتایج این عملیات پیروزمندانه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار